تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821136526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروجی برنامه های فرهنگی و اجتماعی رضایت بخش نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خروجی برنامه های فرهنگی و اجتماعی رضایت بخش نیست خبرگزاری پانا:نماینده مردم بناب گفت : با وجود اینکه تلاش نسبی مسئولان در زمینه فرهنگی و اجتماعی قابل انکار نیست اما خروجی این برنامه ها که باید تقویت فرهنگ دینی باشد رضایت بخش نیست.
۱۳۹۴ شنبه ۱۷ مرداد ساعت 09:55

خبرگزاری پانا+خروجی برنامه های فرهنگی و اجتماعی رضایت بخش نیست

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت الاسلام محمد باقری در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی شهرستان بناب که به منظور برنامه ریزی برای همایش استانی دوچرخه سواری تشکیل یافته بود اظهار کرد : همه جشنواره ها ، برنامه ها و همایش های فرهنگی و اجتماعی باید به ارتقای فرهنگ دینی و عمومی منجر شود و تامین نیازهای فرهنگی جامعه فرهنگ سازی شود. حجت الاسلام باقری همچنین خواستار استمرار جشنواره ملی کباب به صورت سالانه شد. فرماندار شهرستان بناب هم در این جلسه از برگزاری همایش سالانه دوچرخه سواری در هفدهم مهرماه امسال خبر داد و گفت : بر اساس قولی که سال گذشته به مردم داده بودیم این همایش امسال بصورت استانی برگزار می شود تا زمینه برگزاری آن به صورت ملی در سال های آینده فراهم شود. ولی اله فرج اللهی افزود : برنامه های شاخصی مانند جشنواره کباب و همایش دوچرخه سواری فقط به شهر بناب اختصاص دارد و هویت فرهنگی و تاریخی این شهر را به اثبات می رساند. وی همچنین از برگزاری نخستین جشنواره روستا در شهریور ماه امسال برای روستاییان بناب خبر داد و گفت: برنامه ریزی برای جوانان از جایگاه و اهمیتی بسیار بالایی برخوردار است و تمامی دستگاههای دولتی دارای امکانات فرهنگی ، هنری و اجتماعی باید در اختیار جوانان قرار گیرد. یزدانی رئیس اداره ورزش و جوانان بناب هم در ادامه این نشست خواستار حل موضوع ورزش در مجموعه شهرداری بناب شد و اظهارکرد : از وقتی که مشاور حقوقی شهردار را به عنوان مسئول ورزش همگانی شهرداری معرفی کرده اند موضوع ورزش در آن مجموعه مورد غفلت واقع شده و از ظرفیت ورزشی شهرداری به خوبی استفاده نمی شود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن