تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803342483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشترانی ایران رتبه 19 جهان/پیش‌بینی تجارت دریایی با آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان کشترانی در پاسخ به پانا خبر داد: کشترانی ایران رتبه 19 جهان/پیش‌بینی تجارت دریایی با آمریکا خبرگزاری پانا: رییس سازمان کشترانی با بیان اینکه هم اکنون رتبه 19 تا 21 در جهان را داریم اظهار کرد: امیدواریم در برنامه ششم توسعه شرایط ارتقاء کشترانی از منظر تعرفه ها و حمایت های دیگر فراهم شود و با مشخص شدن تجارت ایران و آمریکا می توانیم سهمی در بازار حمل و نقل دریایی در این کشور ایفاء کنیم و این مهم نیازمند برنامه ریزی دقیق است.
۱۳۹۴ جمعه ۱۶ مرداد ساعت 12:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری پانا، محمد حسیت داجمر در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد به پرسش خبرنگاران پاسخ داد و عمده فعالیت ها و چالش های سازمان کشترانی را تشریح کرد.
رییس سازمان کشتیرانی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اولویت های برنامه ششم توسعه کشتیرانی گفت: این برنامه که در حال تدوین است انتظار این است که بخش حمل و نقل دریایی کشور مورد حمایت قرار گیرد تا جایگاه خود را در حمل و نقل داخلی و جهان توسعه دهد و تا کنون روندی که در پیش بوده این بلند نظری آنچنان مورد توجه نبوده و امیدوارم این صنعت استراتژیک زمنیه هر درآمدزایی و اشتغال هر چه بیشتر را در کشور فراهم کند و اگر توجه مناسب به به صنعت کشترانی شود زمینه بسیار مناسبی برای اشتغال جوانان تحصیل کرده کشورمان وجود دارد و این علاوه بر درآمدزایی و اشتغال موجب افزایش قدرت دریایی کشورمان نیز خواهد شود و در شرایط تحریم می توانیم نقش مفیدی را در اقتصاد کشور ایفاء کنیم.
داجمر همچنین در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار پانا مبنی بر تحولات حوزه کشتیرانی در پسا تحریم عنوان کرد: تردد در شرایط تحریم در حوزه کشترانی محدود شده بود از جمله سهم اصلی ناوگان ما که به کالاهای اساسی با نوع حمل فله که عمدتاً از کشورهای غربی وارد کشور می شد به دلیل قرار گرفتن در لیست تحریم امکان حمل برای جمهوری اسلامی وجود نداشت.
وی افزود: سالانه صرفاً 6 میلیون تن گندم وارد کشور می شد و در این سالها حتی یک کشتی هم در این محوله ها کشتی ایرانی نبود و از آنجائیکه شرکت بازرگانی دولتی نیز جزء سهامداران سازمان کشتیرانی با سهم 17 درصدی است انتظار می رود کشتیرانی کشورمان بتواند حمل بارهای فله را به خود اختصاص دهد.
رییس سازمان کشترانی خاطر نشان کرد: می توانیم خطوط منظم کشترانی جمهوری اسلامی به اروپا را مجدداً احیاء کنیم و تجارت با آمریکاه هنوز برای ما روشن نیست و اگر این تجارت نیز به شرایط عادی باز گردد نیاز به برنامه ریزی روشنی تری دارد تا در آن بازار نیز حضور یابیم.
داجمر در رابطه با پرسش دیگری از خبرگزاری پانا مبنی بر رتبه کشتیرانی جمهوری اسلامی در جهان اعلام کرد: رتبه خط کانتینری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر در ماه های مختلف بین رتبه 19 تا 21 در نوسان است و امیدواریم کشتی هایی که در گذشته سفارش داده بودیم و برنامه ریزی برای کشتی های بزرگ داشتیم با ایجاد ثبات پسا تحریم جایگاه خود را در سطح جهانی نیز ارتقاء دهیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن