تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رسول اكرم صلى الله عليه و آله گروهى را كه كشت و كار نمى كردند، ديدند و فرمودند: شم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815605138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان از اظهارنظر پيرامون سربازي خودداري كنند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: مسئولان از اظهارنظر پيرامون سربازي خودداري كنند
در پي اظهارات وزير رفاه و رئيس سازمان فني و حرفه‌اي پيرامون سربازي، جانشين اداره منابع انساني ستاد كل نيروهاي مسلح ضمن واكنش به اين موضوع از مسئولان غيرمرتبط خواست از اظهارنظر پيرامون سربازي و قوانين آن خودداري كنند.
سردار موسي كمالي در گفت‌وگو با ايسنا، درباره سخنان علي ربيعي، وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي مبني بر اينكه لايحه معافيت فرزندان تحت پوشش بهزيستي از خدمت سربازي را با همكاري مجلس به تصويب خواهد رساند، گفت: خدمت سربازي يكي از منابع تأمين نيروي انساني در نيروهاي مسلح و از اركان تأمين توان رزم و بنيه دفاعي كشور است كه طبق مقررات تصميم‌گيري در اين خصوص از سوي ستاد كل نيروهاي مسلح انجام مي‌شود و در حال حاضر نيز ستاد كل برنامه‌اي در خصوص آنچه كه وزير رفاه اشاره كرده‌اند، ندارد.
كمالي با تأكيد بر اينكه لايحه‌ معافيت فرزندان تحت پوشش بهزيستي و بررسي آن به هيچ عنوان صحت ندارد، گفت: ستاد كل حتي بررسي چنين لايحه‌اي را نيز در دستور كار خود قرار نداده است.
جانشين اداره منابع انساني ستاد كل نيروهاي مسلح درباره اينكه در حال حاضر چه تسهيلاتي براي مددجويان بهزيستي در قانون وجود دارد، گفت: در حال حاضر برابر ماده 44 قانون سال 90 يكي از فرزندان ذكور مادران فاقد همسر تحت پوشش كميته امداد و سازمان بهزيستي‌، از انجام خدمت سربازي معافند.
كمالي افزود:همچنين مشمولاني كه حداقل يك فرزند معلول داشته باشند نيز از انجام خدمت سربازي معاف شده و تنها پسر خانواده‌هاي تحت پوشش كميته امداد و سازمان بهزيستي كه حداقل داراي سه فرزند اناث باشند، از انجام خدمت سربازي معافند، بنابراين لازم است بار ديگر نيز تأكيد كنم كه موضوعي تحت عنوان لايحه‌ معافيت فرزندان تحت پوشش بهزيستي وجود ندارد.

    واكنش به طرح سرباز تكنسين
كمالي همچنين به اظهارات رئيس سازمان فني و حرفه‌اي در خصوص طرح سرباز تكنسين واكنش نشان داد و گفت: اين موضوع نيز همانند همان بحث قبلي است و تاكنون طرحي تحت عنوان سرباز تكنسين به ستاد كل نيروهاي مسلح ارجاع نشده است. بنابراين به نظر من رسانه‌اي كردن طرحي كه وجود نداشته، كار درستي نيست.
وي ادامه داد:لازم است چنين طرح‌هايي ابتدا به ستاد كل نيروهاي مسلح آمده و پس از بررسي و در صورت تصويب اطلاع‌رساني شود نه اينكه قبل از آنكه طرح حتي به دست ما برسد، اطلاع‌رساني در خصوص آن انجام شود. بنابراين اين موضوع نيز صحت ندارد.
كمالي در پاسخ به اينكه در صورت ارجاع اين طرح به ستاد كل، نظر نيروهاي مسلح در اين خصوص چيست، گفت: اصل براي ما اين است كه از گسترش چنين طرح‌هايي جلوگيري شود با اين وجود تا زماني كه اين طرح بررسي نشده، نمي‌توان اظهارنظر قطعي درباره آن انجام داد.


منبع : ايسنا



تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن