تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818799554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لغو تحریم؛رونق حمل و نقل دریایی و نیاز به نیروی عظیم دریانورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: لغو تحریم؛رونق حمل و نقل دریایی و نیاز به نیروی عظیم دریانورد خبرگزاری پانا: با لغو تحریم ها و رونق بخش حمل و نقل دریایی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی شاهد رشد ناوگان دریایی، حفاری و تاسیسات دریایی خواهیم بود.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۴ مرداد ساعت 14:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران( مانا)، عضو هیئت مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران گفت: قطعا با رونق حمل و نقل دریایی چالش های صنایعی مانند کشتی سازی برطرف خواهد شد و امیدواریم با کمک سفارشات جدید بتوانیم چالش های تولید، تعمیرات کشتی ها و تاسیسات دریایی را حل کنیم.
حسن رضا صفری افزود: اگر تولید و تعمیر در ایران شکل بگیرد مطمئنا بسیاری از مسائل مانند اشتغالزایی و توسعه نیافتگی بنادر حل خواهد شد.
وی با بیان اینکه ما باید دوره ای تازه را در یک فصل جدید آغاز کنیم، افزود: فصل تحریم ها آموزش ها و تجربه های فراوانی به ما داد که این آموزش ها و تجربه ها به معیارهای اقتصاد مقاومتی باز می گردد.
صفری گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مقاومی است که در مقابل ناملایمات کسب وکار و زندگی از ما محافظت می کند و در شرایط تحریم، ما به اقتصاد مقاومی در مقابل ناملایمات اقتصادی دست یافتیم که با عملکرد تیم دیپلماسی کشور، به سیاست مقاومتی هم دسترسی پیدا کردیم.
صفری در ادامه خاطرنشان کرد: درحقیقت در این مدت به یک سیاست ایده آل ، اقتصاد معیار و الگو دست یافتیم که باید روندی را که به آن دسترسی پیدا کرده ایم و توانستیم کشور را در مقابل ناملایمات حفظ کنیم ادامه دهیم.
وی ادامه داد: برخی ها ممکن است این تصور را داشته باشند که می توانند از شرایط ایجاد شده سوء استفاده کنند اما آنها باید بدانند که مردم ایران هوشیار هستند و دیگر مردمی نیستند که هر کرداری را به راحتی بپذیرند.
عضو هیئت مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران افزود : با توسعه حمل و نقل دریایی و ناوگان دوباره به نیروی عظیم دریانورد نیاز پیدا خواهیم کرد که باید با تدوین برنامه های مشخص بلافاصله در تامین نیروی دریانورد اقدام کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد : شرکت های کشتیرانی و نفتی بتوانند برنامه های توسعه ای خود را پیگیری کنند تا برنامه های توسعه ای منجر به فرایند و روندی شود که بتواند سایر مسائل بخش های صنعت دریایی را حل کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن