تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816312666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه‌ ورزی در «معمای شاه» یکسویه نبوده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نگاه‌ ورزی در «معمای شاه» یکسویه نبوده است
ورزی در «معمای شاه» به تجلیل شخصیت‌ها پرداخته است و تحقیقات جامعی در این خصوص انجام داده است.


صدرالدین شجره در خصوص نقش خود در سریال تلویزیونی «معمای شاه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در مجموعه «معمای شاه» نقش تیمسار قره‌باغی را بازی می‌کنم، قره‌باغی فرماندهی ژاندارمری کل کشور را برعهده داشته است.


وی ادامه داد: هنوز 4 الی 5 جلسه و در حدود 7 سکانس در این سریال باقی‌مانده است. تقریبا سه ماه بعد از شروع کار، من در این مجموعه حضور پیدا کردم.


شجره بیان کرد: لوکیشن‌هایی که در آنها حضور داشته‌ام، سعدآباد، کاخ گلستان و تعدادی هم در خیابان‌های مختلف بوده، اما تصویربرداری در لوکیشن‌های سفارت و شهرک غزالی هنوز باقی مانده است.


وی در خصوص ساخت مجموعه‌ها با محوریت تاریخ معاصر عنوان کرد: جای فعالیت در کار تاریخی معاصر بسیار خالی است در اکثر دنیا در مورد تاریخی که از آن دور شده‌ایم کار می‌شود در کشور ما هم مثل زمان قاجار، افشار و ... و علت این امر این است که تاریخ آن دوران تمام شده است و در مورد آن قضاوت‌های مختلف صورت گرفته است و حال اگر تاریخ بر اساس واقعیت باشد و یا نه در مورد زمانی که گذشته و باعث تحلیل شده است دست باز بوده و منابع واقعی‌تر است بنابراین قضاوت‌ و ادراکی که امروز می‌کنیم، در فیلم، جریان و سرمایه به میزان زیادی می‌تواند به تاریخ نزدیک شود.


وی افزود: در دوران معاصر نیز هنوز جای کار داریم تحقیقات جامعی در این خصوص انجام نشده، ورزی در این نگاهی یک سویه نداشته و حداقل در خصوص نقش من این طور بوده است. آقای ورزی به واقعی بودن کاراکتر تیمسار قره‌باغی استناد می‌کنند و با شخصیت دادن آن را کامل کرده است. چرا که در حال تحلیل کردن شخصیت است.


وی گفت: در طی مدت زمانی که از زمان آغاز این کار گذشته ورزی شروع به تحلیل کرده و بنابراین برای کار تاریخی باید رمان کافی وجود داشته باشد. اگر 20 تا 30 سال دیگر بگذرد زمان لازم برای کار در مورد تاریخ معاصر فراهم شده است.


صدرالدین شجره در مورد ویژگی‌ «معمای شاه» اظهار داشت: علاقمندم ببینم چطور به این شخصیت‌ها‌ی تاریخی در این مجموعه پرداخته شده است. ما از شخصیت‌های مختلف در سریال« معمای شاه»  فقط  یک تعریف عمومی را شنیده‌ایم. به همین دلیل مشاهده دید هنرمند ان نسبت به افراد و نقش‌های آنها جالب خواهد بود. به علاوه جذابیت‌های تصویری، لباس و دیگر ویژگی‌های این مجموعه جذاب است. اتفاقات خوب وخلاقانه‌ای در این کار روی می‌دهد که برای مخاطب قابل توجه است.


شجره درباره گریم شهرام خلج گفت: فوق‌العاده است حتی در سینمای غرب هم چنین گریمی را ندیده‌ایم شهرام خلج در این کار بی‌نهایت موفق بوده است و ما در این مجموعه شاهد یکی از شاخص‌ترین گریم‌ها بوده‌ایم.


وی در پایان بیان کرد: هر کس با استنباط خودش به تماشای این مجموعه می‌پردازد، فکر می‌کنم مردم با این سریال ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.


انتهای پیام/








۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن