تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 18 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810055302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیزات مدرن و پیشرفته در وزارت دفاع ساخته شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در آستانه 31 مرداد سالروز صنعت دفاعی؛ تجهیزات مدرن و پیشرفته در وزارت دفاع ساخته شده است تهران - ایرنا - معاون آماد و امور تحقیقاتی و صنعتی دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با تلاش و پشتکار متخصصان کشورمان، تمام تجهیزات دفاعی مدرن، پیشرفته و کاملا بومی ساخته شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار می گیرد.


به گزارش ایرنا از اعلام امروز - دوشنبه - وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار سیدمهدی فرحی در جریان بازدید قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران به همران جمعی از مدیران این حوزه در آستانه 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی، از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع افزود: امروز وزارت دفاع با روحیه خوداتکایی، خودباوری و خداجویی مجموعه ای از تجهیزات دفاعی مدرن را پس از تولید در اختیار نیروهای مسلح قرار می دهد.
وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم های ظالمانه و محدودیت های شدیدی که دشمنان و استکبار جهانی برای کشورمان به وجود آورده ا ند.
سردار فرحی خاطرنشان کرد: تحویل به موقع محصول و کیفیت بالا مهم ترین اصل در وزارت دفاع برای تولید تجهیزات است و با قدرت در حال ورود به بازارهای جهانی هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از وضعیت سازمان های تابعه وزارت دفاع از جمله سازمان صنایع دفاع، هوافضا، صنایع الکترونیک، دریایی، جغرافیایی و صنایع هوایی افزود: امروز در بخش صنعت هوایی اورهال تمام هواپیماها با بهترین کیفیت انجام می شود و در بخش پهپادها نیز انواع پهپاد در حال حاضر توسط صنعت دفاعی در حال تولید است.
وی با بیان اینکه در سازمان صنایع دریایی ساخت ناوشکن جماران و دماوند و انواع زیردریایی با بهترین کیفیت و نصب به روزترین تجهیزات در حال انجام است، تاکید کرد: ناوشکن جماران و دماوند چندی پیش تحویل نیروی دریایی ارتش شد.
معاون تبلیغات و روابط عمومی وزارت دفاع با معرفی ماموریت و رسالت خطیر و کلان وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ، وظیفه پشتیبانی و تامین تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح را برعهد دارد و با تلاش دانشمندان متخصص و متعهد صنعت دفاعی با بهره مندی از تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای توانسته است در این عرصه به موفقیت های چشمگیر دست یابد و موجبات سربلندی و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند تا ملت شریف ایران و جوانان برومند عزیز با دستاوردهای ارزشمند صنایع دفاع آشنا شوند.
حجت الاسلام والمسلمین عزت الله صفاران افزود: مجموعه صدای رسانه ملی نقش تعیین کننده ای در انعکاس دستاوردهای صنعت دفاعی کشور دارد، به همین منظور این حوزه با تبیین نقش صنعت دفاعی ، اقدمات وزارت دفاع را با توجه به نوع مخاطب خود، به عموم جامعه اطلاع رسانی کند.
نورالدین جعفری قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید با تبریک روز صنعت دفاعی به همه متخصصان صنعت دفاعی وزارت دفاع گفت: دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران بی تردید برای امت اسلامی آرامش ، عزت و قوت قلب محسوب می شود.
وی با اشاره به تلاش متخصصان دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای ساخت تجهیزات دفاعی جهت تامین امنیت ایران اسلامی تاکید کرد: معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران آمادگی انعکاس تمام دستاوردهای صنعت دفاعی را که حاصل دسترنج متخصصین صنعت دفاعی و دانشمندان مومن و متعهد است را دارد.
قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران به همران مدیران رادیو جوان، ایران، فرهنگ، ورزش، گفت و گو، تهران، نمایش، صبا و اقتصاد و مدیران مالی، فنی، پشتیبانی، روابط عمومی، آموزش و آرشیو و مشاور اجرایی صدای جمهوری اسلامی ایران، در آستانه روز 31 مرداد ماه روز صنعت دفاعی، از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنعت دفاعی وزارت دفاع بازدید کردند.
اجتمام**7268 ** 1418



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن