تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805645719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرق به نقل از اکبر ترکان: احمدی نژاد در مجلس 80 حامی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شرق به نقل از اکبر ترکان: احمدی نژاد در مجلس 80 حامی دارد تهران- ایرنا- روزنامه شرق در شماره روز دوشنبه دوازدهم مرداد به نقل از مشاور رییس جمهوری نوشت: نمی توانیم بگوییم تفکر دولت های نهم و دهم مربوط به آقای احمدی نژاد و دو،سه نفر اطرافیانش بوده که بعضی هایشان اکنون در زندان هستند. یک گروه حداقل ٨٠ نفره از این تفکر در مجلس هستند.


این روزنامه با اشاره به سخنان دیشب رییس جمهوری در گفتگوی تلویزیونی کاسبان تحریم در چین و تهران را به عنوان تیتر یک برگزید.
روزنامه شرق با انعکاس موضوع زنجانی سازی برای شکستن قبح زنجانی، آورد: «تولید نفت در کشور پس از رفع تحریم ها می تواند در یک هفته به میزان ٥٠٠ هزار بشکه افزایش یابد و این رقم در یک ماه بعد، به بیش از یک میلیون بشکه افزایش خواهد یافت». این سخنان سکاندار صنعت نفت ایران است که نوید بازگشت به جایگاه قبل از تحریم ها را می دهد. بیژن نامدار زنگنه با حضور در برنامه نگاه یک تلویزیون با اشاره به لغو تحریم ها گفت: با فرایند پیش‏بینی شده، اواخر آبان یا آذر شاهد رفع همه تحریم ها هستیم. بخشی از تحریم های تاثیر‏گذار در صنعت نفت، در زمینه های فروش، کمّیت فروش، حمل ونقل و بیمه ها و جابه جایی و تصرف ما بر پول بوده است اما فارغ از این سخنان حرف بابک زنجانی و دکل گمشده جذاب‏ترین بخش سخنان زنگنه بود. زنگنه که از شکستن قبح بابک زنجانی اصلی با زنجانی‏سازی از سوی برخی از رسانه ها گله ‏مند بود، معتقد است تخلف 3.5 میلیارد دلار امارات را نباید به مثابه بابک زنجانی دوم دانست و این حرف کاملا بی‏اساس است.
این روزنامه با انتخاب عنوان لایحه شفاف سازی منابع مالی نامزدها در پاستور، نوشت: «لایحه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی» از «خیابان فاطمی» تهران راهی «پاستور» شد تا پس از بررسی در آنجا، برای تصویب عازم «بهارستان» شود. این لایحه قرار است پس از طی این مسیر، تبدیل به قانون شود و برای اجرا، مسیر «رفت» را بازگردد؛ از «مجلس» به «ریاست جمهوری» و از «ریاست جمهوری» به «وزارت کشور». «حسینعلی امیری»، قایم مقام وزیر کشور دراین باره گفته است «لایحه شفاف سازی هزینه انتخاباتی را تقدیم دولت کردیم و امیدواریم هرچه زودتر به مجلس برود و تصویب شود». او درباره احتمال تصویب این قانون برای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی، گفت: «امیدواریم قبل از آن به تصویب برسد؛ البته این موضوع به تراکم کار در دولت و مجلس شورای اسلامی بستگی دارد».
روزنامه شرق با بازتاب موضوع اموال بابک زنجانی ثروت بزرگ ملی است، آورد: وزیر دادگستری با تاکید بر بازگرداندن اموال خارج از کشور بابک زنجانی تصریح کرد: «منشور حقوق شهروندی باوجود چندین بار کنترل و ویراستاری همچنان مطلوب رییس جمهوری نیست». حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی روز یکشنبه در حاشیه آیین معارفه معاونان سازمان تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران افزود: «از قبل نیز گفته ایم که دارایی او در ایران، کفاف نمی دهد. بخش عمده ای از دارایی های وی در خارج از کشور است که باید بیشتر همکاری می کرد و نکرده است، از همه در این راستا کمک خواستیم و باید بگویم که اموال بابک زنجانی ثروت بزرگ ملی است که باید به کشور بازگردد». وزیر دادگستری در پاسخ به سوالی درباره تبصره ماده ٤٨ قانون آیین دادرسی کیفری و گلایه های وکلا از این تبصره گفت: «اولین بار با تصویب این قانون، وکلا را به حوزه دادسرا و بازپرسی راه می دهیم، این گام بسیار بلندی برای حمایت از حقوق متهمان است».
این روزنامه با انتشار عنوان امشب «نود» ١٧ ساله می شود، نوشت: چندی پیش مسعود نیلی، مشاور ارشد اقتصادی رییس جمهور، اقتصاد ایران را در معرض یک انتخاب دانست؛ انتخابی که به گفته او تنها در اختیار دولت نیست و جامعه باید به این انتخاب دست بزند. او 2 گزینه طرح کرد یکی «اقتصاد برون زا و درون گرا» و دیگری «اقتصاد درون زا و برون گرا». «گزینه اول یعنی اینکه اقتصاد در شرایط پس از تحریم با محوریت صادرات نفت و واردات ناشی از آن باشد. در این گزینه سرمایه گذاری خارجی با محوریت شرکت های دولتی و شبه دولتی برای بازار داخلی است و ورود منابع خارجی به شرط تضمین بانک مرکزی محقق خواهد شد». «گزینه دوم هم به معنی توسعه تجارت با محوریت صادرات صنعتی و توسعه گردشگری است. در این گزینه سرمایه گذاری خارجی با محوریت بخش خصوصی برای توسعه صادرات و تامین مالی خارجی هم با محوریت بخش خصوصی برای رونق تولید و توسعه کسب وکار است».حالا چهار اقتصاددان در گفت وگو با «شرق» از اقتصاد درون زای برون گرا حمایت کردند که برای انتخاب خود دلایلی هم آورده اند.
این روزنامه موضوع های «گفت و گو با امیررضا کوهستانی: سیزیف و سمانه»، «ائتلاف ریاض، تل آویو و مسکو شکل نمی گیرد»،«امشب نود، 17 ساله می شود» و «نابغه فراری داده شده ایرانی حشره شناس دنیا را به وجد آورد» را انتشار داد. روزنامه شرق همچنین عنوان «دیپلماسی برای انتقال فناوری و سرمایه» به قلم جاوید قربان اوغلی مدیر کل پیشین وزارت خارجه را در بخش سرمقاله منتشر کرد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**9348**9131



12/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن