تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819875126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتماد انعکاس داد: احمدی نژاد « شاکی» شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتماد انعکاس داد: احمدی نژاد « شاکی» شد تهران- ایرنا- روزنامه اعتماد در شماره روز دوشنبه پنجم مرداد در توضیح تیتر یک می نویسد: دو سوال کافی بود تا رییس دولت سابق وکیلش را روانه دادسرا کند تا از معاون اول حسن روحانی شکایت کند. سوال اول این بود که علت واردات ٧٢٠ میلیارد دلاری در طول هشت سال چه بوده است؟ سوال دوم این بود که ٩٥٠ میلیارد دلار درآمد ارزی در سال های گذشته چه شده است؟ رییس دولت سابق این دو سوال و انتقاد را «افترا» دانسته و با استناد به آن از اسحاق جهانگیری شکایت کرده است.


این روزنامه با برجسته کردن موضوع مردم روشنفکرتر شده اند، نوشت: احمد پورنجاتی تحلیلگر سیاسی و نماینده مجلس ششم گفت: ما هرچه از گذشته فاصله می گیریم مفهوم توده نیز تغییر می کند یعنی به نظر من مردم در نسبت با جریان های روشنفکری یا بخش های نخبه جامعه امروز با 50 سال پیش با هم کاملا متفاوت هستند یعنی به نظر من دست کم مردم بسیار بیش از گذشته از توزیع روشنفکری بهره مند و روشنفکرتر شده اند در واقع توده های امروز بسیار برخوردارتر از مایه های منطقی و عقلانی و ادراکی و قابل سنجش و محاسبه گرانه برای انتخاب های شان، برای دوستدار های شان هستند تا گذشته البته نه اینکه توده هایی که همچنان غریزی تصمیم می گیرند دیگر وجود نداشته باشد.
روزنامه اعتماد به بررسی عنوان، دولت نیازمند جسارت است، پرداخت و آورد: حسین مرعشی فعال سیاسی گفت: به هر حال دولت حرکت های مثبتی در حوزه سیاست داخلی را آغاز کرده است. البته هنوز ورود قاطع و جدی به این حوزه نداشته اما تغییر برخی رویکردها در ماه های اخیر جای امیدواری دارد و می تواند این گمانه را تقویت کند که دولت از حوزه سیاست خارجی قدری فارغ شده و حالا بیشتر به سیاست داخلی توجه می کند. من فکر می کنم خود آقای روحانی در قامت رییس جمهوری کاملا می داند کجا ایستاده و چه نیازهایی با چه اولویت هایی در سیاست داخلی وجود دارد. همین طور معتقدم می داند که چه آسیب هایی می تواند از این حوزه به کشور و دولت تحمیل شود. اما بر این باور هستم که دولت برای پرداختن به سیاست داخلی نیازمند جسارت بیشتری است.
این روزنامه با انعکاس خبر پیشرفت علمی به اقتدار کشور می افزاید، نوشت: جمعی از بسیجیان مدال آور المپیادهای علمی کشوری و جهانی ظهر دیروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدال های خود را تقدیم ایشان کردند. در این دیدار که پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد، مدال آوران المپیادهای علمی، ٢٢ مدال کشوری و جهانی خود را در رشته های ریاضی، فیزیک و کامپیوتر به رهبر انقلاب اسلامی تقدیم کردند.
روزنامه اعتماد با انتشار موضوع روزنه های امید را می بینم، نوشت: داریوش مهرجویی شبیه همه آدم هایی که این روزها می بینیم و می شناسیم، درگیر توافق هسته ای است؛ انگار فرقی نمی کند چه کسی باشی و با چه نسبتی به این توافق نگاه کرده باشی، بازهم حرف هایت را با آن شروع می کنی و از این اتفاق می گویی. درست مثل مهرجویی که روایت روزمرّ گی خودش را و آنچه دغدغه های ذهن هنرمندش است را با همین توافق شروع می کند و می گوید: «با عملی شدن توافق، روزنه های امید را می بینم و امیدوار شده ام».
این روزنامه همچنین در صفحه نخست عنوان های «روحانی خطاب به امریکا: خانه تکانی کنید»، «١٠٠ کلمه محرمانه»، «خطر بازگشت موج دوم و سوم ایدز»، «رفع محدودیت زنان در انتخابات رشته های دانشگاهی» و «بحث هسته ای در «سنای» ایرانی» را منتشر کرد.
*گروه اطلاع رسانی
پژوهشم**2059**9131



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن