تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روز قيامت محبوب‏ترين آدميان نزد خداوند فرمان‏برترينِ آنها از او است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798613834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار فارس: سرمایه های مردمی را باید به سمت رونق تولید سوق داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار فارس: سرمایه های مردمی را باید به سمت رونق تولید سوق داد شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: سرمایه های مردمی موجود در بانک ها باید در مسیر توسعه استان و رونق تولید به کار گرفته شود.


به گزارش ایرنا، سید محمد علی افشانی، عصر یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان در شیراز افزود: هرچه از سرمایه های مردمی موجود در بانک ها بیشتر و بهتر استفاده شود سود بالاتری نصیب بانک ها خواهد شد و در مجموع نتایج مطلوب تری حاصل خواهد شد.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم بانک ها نقش بسیار برجسته ای در توسعه کشور دارند چرا که بخش زیادی از سرمایه گذاری برای ایجاد واحدهای تولیدی توسط بانک ها انجام می شود.
استاندار فارس گفت: مدیران عامل بانک ها باید شخصا در جلسه های شورای هماهنگی بانک ها شرکت کنند تا مشخص شود که رفع مشکلات و مسائل استان دغدغه اصلی آنها است.
او افزود: بانک ها واسطه میان مردم و صنعت هستند و با استفاده از سرمایه های مردم می توانند به ایجاد واحدهای تولیدی کمک کنند.
افشانی اضافه کرد: بانک ها زمانی می توانند ادعای مشارکت در توسعه کشور را داشته باشند که فاصله سود سپرده و سود تسهیلات اندک باشد و مدیران بانک ها ناچار باشند برای جلوگیری از زیان ناشی از راکد ماندن سرمایه ها، به دنبال مشارکت در طرح های اقتصادی و صنعتی باشند.
او گفت: بانک ها باید بررسی کنند که چگونه می توانند در تسهیل روند سرمایه گذاری در استان موثر باشند و در رقابت با سایر استانها، سرمایه گذاران بزرگ را جذب کنند.
افشانی افزود: سرمایه گذاران می توانند در میان 31 استان کشور بهترین شرایط را انتخاب کنند و به این منظور از سایر فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران در این زمینه تحقیق خواهند کرد.
استاندار فارس، با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع موانع تولید از سوی دولت ادامه داد: وزارت کشور به دلیل تاثیر بالایی که در مدیریت استان ها دارد، با تشکیل کمیته ای متشکل از چند استاندار و چندین سرمایه گذار، مسائلی همچون قوانین زاید و متناقض، نیاز به مجوزهای متعدد، معوقات بانکی، معوقات تامین اجتماعی و مسائل زیست محیطی را مورد بررسی قرار داده است.
او افزود: بر همین اساس، در استان فارس نیز ستادی برای وصول معوقات بانک ها با مشارکت مدیران بانک ها، کارشناسان حقوقی، مدیران دستگاه های اقتصادی و بخش خصوصی تشکیل خواهد شد تا راه های وصول بهتر مطالبات بانک ها را مورد بررسی قرار دهد.
افشانی افزود: بی شک بازگشت مطالبات بانک ها موجب ایجاد ظرفیت هایی برای پرداخت تسهیلات جدید خواهد بود.
وی، ضمن اشاره به توزیع اعتبارات مربوط به سفرهای رییس جمهوری گفت: هر استانی که بتواند با تهیه طرح های مناسب و پیگیری جدی تر از این اعتبارات استفاده کند موفق خواهد بود در غیر این صورت با توجه به محدود بودن منابع، ناچار می شود در سال های آینده به دنبال اعتبارات امسال باشیم.
استاندار فارس از مدیران بانک ها و مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا موضوع جذب اعتبارات ملی و اعتبارات سفر رییس جمهوری را به شکل جدی در دستور کار خود قرار دهند و عملکرد آنها در این زمینه نیز به طور هفتگی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: عملکرد مدیران بانک ها و مدیران دستگاه های اجرایی را از طریق سیستم ارزیابی دقیقی که به زودی طراحی خواهد شد به شکل پنهان و آشکار مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.
افشانی بیان کرد: یقین دارم که در سایه همکاری و همدلی مدیران بانکی و اقتصادی استان و با استفاده از منابع مالی و اعتباری موجود، تحت نظارت مدیریت ارشد استان تحولات چشمگیری در فارس شکل خواهد گرفت.
6122 / 1876



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن