تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820536500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوسانات مربوط به توزیع سهمیه آرد تویسرکان برداشته شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار تاکید کرد: نوسانات مربوط به توزیع سهمیه آرد تویسرکان برداشته شود تویسرکان- ایرنا- فرماندار تویسرکان گفت: نوسانات مربوط به توزیع سهمیه آرد در مناطق مختلف این شهرستان در بخش شهری و روستایی باید به حداقل برسد.


به گزارش ایرنا مهرداد موسوی یکشبه در شورای آرد و نان تویسرکان افزود: توزیع سمیه آرد در میان نانوایی های شهرستان باید بر اساس اصول کارشناسانه و اصولی صورت بگیرد و هر ماه شاهد تغییر میزان سهمیه در مناطق مختلف شهرستان نباشیم.
وی اضافه کرد: اتخاذ یک رویه پایدار و روشن در این بخش ضروری به نظر می رسد تا سهمیه آرد نانوایی ها به حداکثر بهره وری برسد.
موسوی خواستار تشدید نظارت بر کیفیت آرد ورودی به شهرستان و نان عرضه شده به مردم شد و بیان کرد: تنها در موارد ضروری و با هماهنگی قانونی و رسمی با مراجع ذیربط تغییر میزان سهمیه آرد هر واحد نانوایی امکان پذیر می شود.
مدیر اداره صنعت، معدن و تارت تویسرکان نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون شش هزار و 385 مورد بازرسی از اصناف مختلف فعال در شهرستان انجام شده و 749 فرم تخلف به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
رضا سلیمانی افزود: همچنین در این مدت یک هزار و 154 مورد بازرسی از نانوایی تویسرکان به عمل آمده و 49 فرم تخلف نیز به اداره تعزیرات حکومتی داده شده است.
وی با بیان اینکه میزان مجموع سهمیه آرد شهرستان تویسرکان 664 تن است ادامه داد: از این میزان 277 تن مربوط به شهر تویسرکان، 227 تن مربوط به بخش مرکزی، 110 تن مربوط به بخش قلقلرود و 50 تن مربوط به خانه پزی ها می شود.
سلیمانی همچنین از بازرسی و نظارت پیگیر اداره صنعت، معدن و تجارت بر عملکرد اصناف و نانوایی های شهرستان خبر داد.
تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در 90 کیلومتری شهر همدان است که از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان برخوردار است.
7524/6993



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن