تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798431519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرنگاران از تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس: خبرنگاران از تاثیرگذارترین اقشار جامعه هستند شیراز - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت:گروه های خبری در رسانه ها، شامل خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران، جزو سختکوش ترین و تاثیرگذارترین اقشار جامعه محسوب می شوند و همگان باید قدر زحمات آنان را بدانند.


به گزارش دریافتی یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ، بهزاد مریدی در آستانه هفدهم مرداد روز خبرنگار که سر آغاز هفته ای برای ارج نهادن به خدمات فعالان رسانه ای است، بیان داشت:هفته بزرگداشت فعالان رسانه و روز خبرنگار،فرصتی مناسب برای پاسداشت زحمات کسانی است که درتمام ایام سال، به صورت خستگی ناپذیر رسالت اطلاع رسانی را بر عهده دارند.
وی با تاکید بر لزوم قدردانی جامعه و مسوولان دستگاه های مختلف از فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی ، اظهار داشت:امسال برای پاسداشت خدمات دست اندرکاران رسانه های خبری، برنامه های مختلف آموزشی ، فرهنگی ، تفریحی و برپایی نمایشگاه در نظر
گرفته شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس ادامه داد:نخستین برنامه روز 17 مرداد با حضور در گلزار شهدای دارالرحمه و تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهدای خبرنگار آغاز خواهد شد.
مریدی افزود:زیارت بارگاه ملکوتی حضرت شاهچراغ (ع) و برپایی مراسم جشنی در سرزمین سبز صدرا که با حضور تمام فعالان رسانه برگزار خواهد شد از دیگر برنامه های گرامیداشت روز خبرنگار است.
وی اظهار کرد:در این مراسم جشن قرار بر سخنرانی و اجرای برنامه های رسمی نیست بلکه این مراسم فرصتی است نا فعالان رسانه ها که در تمام شبانه روز و ایام سال، حتی روزهای تعطیل، برای اطلاع رسانی تلاش می کنند، به همراه خانواده های خود استراحت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس بیان داشت:دیدار با مسوولان ارشد استان فارس و برگزاری کارگاه های متعدد روزنامه نگاری و عکاسی و همچنین برپایی نمایشگاه عکس از آثار عکاسان خبری رسانه ها از دیگر برنامه هایی است که به همین مناسبت تدارک دیده شده است.
مریدی با بیان این که هیچ دستگاه و نهادی به عنوان حامی مالی آیین ها و مراسم جشن روز خبرنگار مطرح نیست، گفت: متولی برگزاری این برنامه ها اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و خانه مطبوعات این استان است.
۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷، محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی مستقر در مزار شریف افغانستان، به همراه هشت نفر از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسیدند.
شورای فرهنگ عمومی کشور در نخستین سالگرد این رخداد در سال 1378، هفده مرداد را به پاس قدردانی از فعالان این حرفه "روز خبرنگار" نامید.
6118



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن