تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815493098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش کاشان رتبه اول طرح همیار معلم اصفهان را به دست آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آموزش و پرورش کاشان رتبه اول طرح همیار معلم اصفهان را به دست آورد کاشان - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش کاشان از کسب رتبه اول اجرای طرح همیار معلم مناطق چهل گانه استان اصفهان توسط آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.


به گزارش ایرنا محمود خدمتی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با هدف بهبود کیفیت فرایند آموزش با مشارکت دانش آموزان در مدارس متوسطه دوره اول اجرا شد که در شهرستان کاشان نیز 90 دبیرستان مشمول طرح بودند.
وی افزود: پس از ارزیابی سالانه مدارس در دو نوبت بهمن و اردیبهشت، دبیرستان شهید باهنر در گروه مدارس پسرانه و دبیرستان رضا زاهد در گروه مدارس دخترانه به عنوان مدارس برگزیده کاشان به مرحله استانی راه یافتند.
به گفته وی، در ارزیابی مرحله استانی نیز دبیرستانهای رضا زاهد و شهید باهنر کاشان رتبه های اول و دوم استان را به دست آوردند که منجر به معرفی کارشناسی آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش کاشان به عنوان رتبه اول مناطق چهل گانه شد.
خدمتی تصریح کرد: در اجرای این طرح، دانش آموزان در گروه های پنج نفره دسته بندی شده و اقدام به آموزش یکدیگر در پنج درس ریاضی، زبان، عربی، علوم و ادبیات فارسی می کنند.
وی افزود: این دانش آموزان علاوه بر یادگیری مطالب درسی، از نظر رفتاری، مسئولیت پذیری و ایجاد محیط فعال و بانشاط نیز مورد ارزیابی قرار گرفتند.
وی اظهار داشت: در این طرح، معلم، فقط مدرس نیست بلکه به عنوان مسئول دانش آموزان را در مسیر یادگیری هدایت می کند و تلاش او ، فعال کردن فعالیت های گروهی است.
خدمتی پرهیز از خستگی زودرس دبیر، ترویج فرهنگ همکاری و آموزش همسالان، افزایش راندمان درسی و کشف استعدادهای دانش آموزان از جمله اهداف اجرای طرح همیار معلم استان اصفهان عنوان کرد.
3009 / 2093



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن