تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج محور فعالیت اتاق بازرگانی کرمان اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پنج محور فعالیت اتاق بازرگانی کرمان اعلام شد کرمان - ایرنا - دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان پنج محور فعالیت را در دوره جدید فعالیت اتاق اعلام کرد.


مسعود رشیدی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توسعه و تقویت تشکل ها و ایجاد ساختاری برای آنها یکی از محورهای مهم فعالیت ما در دوره جدید است.
وی دومین محور را مشارکت در برنامه ششم اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و افزود: باید در این راستا فعالیت های اقتصادی را با این برنامه تنظیم کنیم.
رشیدی نژاد اظهار کرد: فعالیت های اقتصادی حول مسائل مبتنی بر مزیت رقابتی محور سوم است و در واقع باید فعالیت های اقتصادی را که مزیت رقابتی دارند در استان ساماندهی کنیم.
دبیر کل اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان اظهار کرد: ارتقای سیستم ارائه خدمات به ذینفعان محور چهارم فعالیت های اتاق است.
وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه یک سازمان خصوصی هستیم اما بخش عمده ای از انتظارات توسعه اقتصادی به سمت اتاق بازرگانی هدایت شده است و برای پاسخگویی مناسب به این انتظار باید برنامه ارتقای سیستم خدمات به ذینفعان را در دستور کار داشته باشیم.
رشیدی نژاد خاطرنشان کرد: ارتقا و بهبود فرآیندهای اجرایی در داخل مجموعه به عنوان محور پنجم در قالب استفاده از فناوری های نوین و آی سی تی مد نظر است تا بتوانیم به ارتباطات درون و برون سازمانی در اسرع وقت پاسخگو باشیم.
وی ادامه داد: باید به گونه ای در بهره وری فناوری ها کار کنیم و در شرایطی که قرار است تحریم ها برداشته شود، فعالیت های اقتصادی طوری تنظیم شوند که مبتنی بر محورهای اقتصاد مقاومتی باشد.
رشیدی نژاد افزود: نهادینه کردن تعاملات مثبت و سازنده با سازمان های خصوصی و دولتی که در اقتصاد کشور نقش آفرینی داردند از سایر اهداف اتاق بازرگانی کرمان است.
7443/1860



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن