تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی: رسانه نقشی تاثیرگذار در پیشگیری از آسیبها دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی: رسانه نقشی تاثیرگذار در پیشگیری از آسیبها دارد مشهد - ایرنا - مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: فعالیت رسانه ها و اطلاع رسانی به مردم نقش تاثیرگذاری در پیشگیری از بروز آسیبها اجتماعی و معلولیتها دارد.


دکتر تهمینه شکیب روز یکشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی در مشهد افزود: رسانه ها با انتشار اخبار و گزارشهای متنوع و متعدد می توانند افکار عمومی را نسبت به آسیبها مطلع و هدایت کنند.
وی گفت: بهزیستی سازمانی مردمی و اجتماعی است و هرچه در این حوزه تلاش و اقدامی صورت گیرد باید از طریق رسانه ها به اطلاع عموم رسانده شود .
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: رسانه ها در خط مقدم جنگ نرم هستند لذا بدون کمک رسانه ها در بسیاری از حوزه های اجتماعی موفق نخواهیم بود.
وی در ادامه اظهاراشت: سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) کارهای بزرگ و تاثیرگذاری را با نیروهای کم به انجام می رساند لذا زمانی که مقام عظمای ولایت از ایرنا به عنوان نبض نظام یاد می کنند به معنای اهمیت جایگاه این رسانه و فعالیت آن در کشور است.
دکتر شکیب افزود: موفقیت و پیشرفت بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها در سایه وحدت و همدلی رقم می خورد لذا سیاست برتر در همه بخشها باید وحدت، همدلی و هم افزایی باشد.
وی گفت: محور کار در سازمان بهزیستی افزایش رضایتمندی و افزایش سطح خدمات دهی است.
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: یک روزه نمی توان همه معلولان را درمان و یا از 100 درصد معلولیتها پیشگیری کرد بلکه باید نگرش جامعه و مردم به معلولان تغییر کند و در این راستا به توانمندیهای این قشر ایمان باور داشت.
اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در مجموع 320 هزار مددجو را زیر پوشش دارد. بطور معمول چهار درصد جمعیت هر جامعه را معلولان تشکیل دهند که از این میزان تاکنون یک و نیم درصد معادل 97 هزار معلول در خراسان رضوی توسط سازمان بهزیستی شناسایی شده اند.
در مجموع هشت هزار معلول از 134 مرکز نگهداری معلولان در سطح خراسان رضوی خدمات دریافت می کنند که هفت هزار نفر آنان یارانه می گیرند.
از این میان دو هزار معلول شامل سالمندان، معلولان ذهنی، جسمی حرکتی و بیمار روانی مزمن در 71 مرکز شبانه روزی نگهداری از معلولان اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نگهداری می شوند.
134 مرکز نگهداری از معلولان در دو قالب روزانه، شبانه و ویزیت در منزل در سطح استان خراسان رضوی فعالیت دارند. 30 درصد معلولان در مراکز شبانه روزی "بی سرپرست و مجهول الهویه" هستند.ک/3
7496/1858



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن