تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910867




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ ورودی خودروها به میدان شهید رجایی قم افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نرخ ورودی خودروها به میدان شهید رجایی قم افزایش یافت قم - ایرنا - شورای اسلامی شهر قم لایحه افزایش نرخ ورودی خودروها به میدان میوه و تره بار شهید رجایی را افزایش داد.


به گزارش ایرنا، در یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم که روز یکشنبه برگزار شد، اصلاحیه لایحه شماره 72618 مبنی بر افزایش بهاء و خدمات ورودی خودرو به میدان شهید رجایی توسط عباس ذاکریان رییس کمیسیون خدمات شهری شورا بیان شد.
وی در این زمینه گفت: با توجه به این که دو سال است نرخ ورودی به میدان شهید رجایی افزایش نداشته است پیشنهاد می شود ورودی خودرو سنگین از 1200 به 1500 تومان، خودرو نیمه سنگین از 700 به 1000 تومان ، نیسان از 500 به 700 تومان و وانت از 350 به 500 تومان افزایش یابد.
وی میزان افزایش نرخ های ورودی را بین 25 تا 41 درصد ذکر کرد.
محسن عابدینی پور عضو شورای شهر قم نیز گفت: باید ببینیم هدف از این موضوع یا مصوبه چیست و باید برای چه منظوری برای ورود به میدان تره بار خدمات بگیریم و این افزایش چه ویژگی مثبتی برای مجموعه می تواند داشته باشد.
وی ادامه داد: مجموعه ای از کاسبان و مسوولان غرفه ها باید هزینه شارژ بپردازند تا امور میدان اداره شود.
وی با اشاره به این که باید به دنبال رونق میدان میوه و تره بار باشیم افزود: گذاشتن برخی محدودیت ها باعث خالی ماندن برخی غرفه ها می شود لذا باید به غرفه داران روی باز نشان دهیم تا کشش تقاضا برای خرید بوجود آید.
حسن بختیاری زاده نایب رییس شورای اسلامی شهر قم در مورد این لایحه گفت: خودروهایی که وارد می شوند با هدف خرید میوه و توزیع به شهر به میدان شهید رجایی ورود و و خروج دارند و برای نظافت، کنترل و نگهبانی و مباحث ترافیکی به واسطه حضور خودروها در آن منطقه امسال افزایشی به صورت معمولی را شاهد هستیم.
در نهایت در این مورد رای گیری شد و افزایش نرخ ورودی خودروها به میدان شهید رجایی قم مورد تصویب قرار گرفت.ک/3
7408/ 6133/



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن