تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815022467




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماز برای ملا عمر +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نماز برای ملا عمر +عکس
پس از اعلام خبر مرگ ملا محمد عمر رهبر گروه طالبان در چهارشنبه هفته گذشته در روز جمعه در نخستین نماز جمعه پس از انتشار این خبر در نماز جمعه شهر پیشاور پاکستان دوستداران طالبان برای آمرزش رهبر درگذشته طالبان نماز خواندند.
به گزارش نامه نیوز، تصویر زیر که متعلق به خبرگزاری آسوشیتدپرس است نماز جمعه مسجدی در پیشاور است که طرفداران طالبان و ملاعمر در حال خواندن نماز برای او هستند. بر اساس اعلام منابع پاکستانی و  دولت افغانستان ملاعمر دو سال پیش در اثر بیماری در گذشته است.

روزنامه واشنگتن پست آمریکا نیز فاش ساخته که لئون پانه تا رییس وقت سازمان سیا در سال 2011 در جریان سفر خود به اسلام آباد از طریق رییس جمهور پاکستان در جریان بستری بودن ملاعمر در بیمارستانی در کراچی پاکستان قرار می گیرد.

حکومت ملاعمر بر افغانستان (حکومت طالبان) پس از عدم تحویل بن لادن به آمریکا به عنوان مظنون اصلی حملات 11 سپتامبر مورد حمله آمریکا قرار گرفته و ساقط شد و ملاعمر به همراه جمع دیگری از رهبران طالبان به پاکستان گریختند. تصمیمات سیاسی طالبان در سال های گذشته در شورایی به نام شورای کویته در پاکستان گرفته می شد. آمریکا برای دستگیری ملاعمر 10 میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود.



نماز برای ملا عمر (عکس)



منبع: عصر ایران


۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن