تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821236912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کنگاور:جوانان با مطالبه گری و دوراندیشی مسائل را با دقت مدیریت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار کنگاور:جوانان با مطالبه گری و دوراندیشی مسائل را با دقت مدیریت کنند کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کنگاور گفت: جوانان با مطالبه گری و دوراندیشی مسائل اطراف را با دقت مدیریت کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا شریف خسروی عصر شنبه در جلسه تودیع و معارفه مشاور خود در امور جوانان که با حضور مشاور استاندار کرمانشاه در امور جوانان برگزار شد افزود: قشر متوسط جامعه شروع کننده تحولات به وقوع پیوسته در جامعه محسوب می شود.
وی داشت: یک کشور جوان باید با استفاده از نیروی انسانی خود به مثابه یک متحرک و پیشرو منشا تحول در جامعه باشد و توانایی مشخص کردن مسیر آینده را داشته باشد.
وی با تاکید بر اینکه باید به سمت نواندیشی و نوگرایی حرکت کنیم اظهار کرد: همچنانکه رفتارهای تند ساختارشکن مدنظر ما نیست، جامعه ای ایستا و انفعال محور نیز در نگاه ما جایگاهی ندارد.
خسروی با بیان اینکه داشتن مذهب تشیع از افتخارات و مایه خشنودی ما است خاطرنشان ساخت: مذهب تشیع بر پایه اجتهاد بنا شده و اجتهاد نیز تاکید بر بایسته های نوگرایی دارد.
فرماندار کنگاور با بیان اینکه نقشه راه اقتصاد مقاومتی براساس چارچوب ها و راهکارهای تبیین شده مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، با جدیت دنبال خواهد شد افزود: باید تلاش شود داشته ها، ظرفیت ها و فرصت های شهرستان را به بالفعل تبدیل کنیم.
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست پایه های اثربخش اقتدار نظام جمهوری اسلامی را وجود نیروی انسانی کارآمد و خلاق دانست و افزود: نسل اولی ما عامل اصلی اقتدار نظام هستند که امروز به عنوان الگویی برای دیگران شناخته شده است.
حجت الاسلام وحید احمدی افزود: اگر نیروی جوان ما در یک چارچوب منسجم و هدفمند در صحنه حاضر شود می توان بسیاری از پایه های ناهنجاری در جامعه را شکست.
وی با بیان اینکه تند روی و افراطی گری از هر جناح و حزبی به طور یقین مهر باطل را خواهد خورد تاکید کرد: جامعه ی ما امروز در شرایطی قرار گرفته است که به یک تدبیر عقلانی و اصولی قوی نیازمند است.
احمدی امید به آینده، ذهن خلاقی و استقاده از فرصت ها را از مواردی برشمرد که باید نسل جوان ما توجه جدی به آن نشان دهد و همچنین یاداور شد: باید از حضور جوانان و نقش موثر آنها در عرصه های مختلف استفاده کرد.
در این آیین اسماعیل حجتی مطلق به عنوان مشاور جوان فرماندار کنگاور معرفی شد.
7447/8066



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن