تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانونگذاری، قابلیت رفع مشکلات مختلف در جامعه را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده تبریز در مجلس: قانونگذاری، قابلیت رفع مشکلات مختلف در جامعه را دارد تبریز-ایرنا- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت : قانونگذاری و نظارت مناسب و مهارت آموزی قابلیت رفع بسیاری از مشکلات حوزه های مختلف را در جامعه دارد .


مسعود پزشکیان روز شنبه در آیین افتتاحیه مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در تبریز اظهار کرد : اگر صنعت ، کشاورزی و تجارت ما مشکلی دارد مشکل از ماست؛ یا بلد نیستیم قانون درست بنویسیم و یا با نظارت درست بر آن قانون آشنایی نداریم.
وی همچنین با تاکید بر ضرورت تلاش برای ترویج رویکرد مهارت آموزی در رشته های مختلف فنی،گفت : مهارت آموزی بهتر از علم آموزی است چرا که توانایی کاربردی و عملیاتی کردن آن برای خدمت به جامعه بیشتر است .
پزشکیان همچنین خطاب به جوانان با بیان اینکه برای پیشرفت بیشتر در کشور باید سقف و محدودیت برای آینده خود ایجاد نکنیم، بیان داشت : با صرف فعل خواستن باید تلاش و اعتماد به نفس برای به دست آوردن بهترین ها را ایجاد کنیم .
پزشکیان گفت : ارایه علم و دانش باید طوری باشد که توانایی عملی و کاربردی شدن داشته باشد؛ اگر قراراست به کسی علم یاد بدهیم علم فقط محفوظات ذهنی نیست و آن چیزی را که یاد می دهیم باید قابلیت کاربردی و عملی شدن داشته باشد .
وی افزود : بر این اساس باید رفتار و مهارت را هم یاد بدهیم که جوان با یاد گرفتن آن علم ، به جامعه خدمت کند و همچنین اخلاقیات را نیز یاد بگیرد.
پزشکیان با تاکید بر دسترسی همگانی علم در جامعه گفت : علمی به درد می خورد که بتواند مشکلات جامعه را حل کند و در خدمت جامعه باشد .
در این مرحله از مسابقات ملی مهارت 113 نفر از سراسر آذربایجان شرقی در کارگاه های برگزاری این مسابقات حاضر شده و در25 رشته به رقابت پرداختند که 94 نفر پسر و 19 نفر دختر بودند.
مرحله کشوری شانزدهمین دوره این مسابقات در نیمه دوم مهرماه سالجاری انجام می شود و منتخبان درچهل و چهارمین دوره مسابقات جهانی مهارت که در سال 2017 در ابوظبی برگزار خواهد شد ، شرکت می کنند.
7223/518 /1596



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن