تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798536723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتحی‌پور:دولت بعد از رفع مشکلات اقتصادی می‌تواند شعار عمل به وعده انتخاباتی را سر بدهد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فتحی‌پور:دولت بعد از رفع مشکلات اقتصادی می‌تواند شعار عمل به وعده انتخاباتی را سر بدهد
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت زمانی می‌تواند بگوید که به وعده‌های‌ انتخاباتی خود عمل کرده که مشکل بیکاری جوانان و رکود اقتصادی رفع و مردم رفع این مشکل را حس کرده باشند چرا که رونق اقتصادی مهمترین وعده انتخاباتی آقای روحانی بود.
به گزارش نامه نیوز، ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نصب بنرهای "من به وعده انتخاباتی عمل کردم" به نقل از روحانی که به صورت گسترده در سطح شهرها نصب شده است، گفت: آنچه در این بنرها نمایان است بحث توافق هسته‌ای است که باید گفت، توافق هسته ای گرچه جزء وعده‌های انتخاباتی آقای دکتر روحانی بود اما وعده های اساسی ایشان که موجب کسب آرای مردم شد، وعده‌های اقتصادی بود که متاسفانه اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه، مجلس از تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت کرده و می کند، تاکید کرد: ما از اعضای محترم تیم مذاکره کننده هسته ای و آقای دکتر ظریف تشکر کرده و می‌کنیم و معتقدیم که جمع بندی مذاکرات مثبت و مفید است اما معتقدیم که این توافق باید تاثیر خود در اقتصاد ملی بگذارند؛ اینکه قرار باشد به بهانه این توافق واردات بی‌رویه به کشور ادامه داشته باشد یا خدای‌ناکرده افزایش پیدا کند به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود بلکه باید این توافق در زمینه حمایت از تولید و اقتصاد ملی مورد بهره برداری قرار بگیرد. فتحی‌پور با بیان اینکه مجلس و مردم منتظر عملی شدن وعده‌های اقتصادی دولت هستند، خاطر نشان کرد: اکنون، شاهد رکود در اقتصاد هستیم که این امر به هیچ عنوان خوشایند نیست؛ رفع بیکاری جوانان مهمترین مطالبه مردم و مجلس از دولت بوده و هست اما متاسفانه هیچ اقدامی درباره اشتغال جوانان انجام نشده و تنها به اقدامات شعاری بسنده شده است؛ دولت محترم زمانی می‌تواند بگوید که به وعده‌های‌ انتخاباتی خود عمل کرده که مشکل بیکاری جوانان و رکود اقتصادی رفع شده باشد و مردم رفع این مشکل را که مهمترین وعده انتخاباتی آقای روحانی بود، حس کرده باشند اما متاسفانه شاهد اقدام خاصی درباره اشتغال جوانان نبوده‌ایم. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه، متاسفانه برخی کارخانجات و مراکز تولیدی نه تنها فعال نشده اند، بلکه بخشی از آنان به دلیل عدم حمایت دولت رو به تعطیلی هستند، اظهار داشت: به طور مثال، در صنعت شاهد وضعیت نابسامانی هستیم و اگر اقدام جدی صورت نگیرد شاید شاهد بیکاری صدهاهزار جوان دیگر باشیم شرکت‌های خودروسازی از جمله ایران خودرو و سایپا با مشکل تامین منابع مواجه هستند و اگر دولت ورود نکند، تولید خودرو با بحران مواجه خواهد شد. وی در پایان با بیان اینکه مجلس، دولت را در رفع مشکلات اقتصادی یاری خواهد کرد، تاکید کرد: مردم باید رفع مشکلات اقتصادی را حس کنند و نمی توان با صرف شعار مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کرد.

منبع: تسنیم


۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن