تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798599599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استکبارستیزی و حمایت از مظلوم جزو راهبردهای اساسی نظام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حجت الاسلام قابل استکبارستیزی و حمایت از مظلوم جزو راهبردهای اساسی نظام اسلامی است قزوین - ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی را استکبارستیزی و حمایت از مظلوم دانست و گفت: در اندیشه امام خمینی (ره) و آموزه های دینی بر حمایت از مظلوم و مبارزه با ظلم و ستم تاکیدهای فراوانی شده است.


حجت الاسلام والمسلمین علی قابل روز شنبه به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان قزوین به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: با توافق هسته ای تغییری در مواضع استکبار ستیزانه نظام حاصل نشده و ما همچنان حامی مظلومان عالم هستیم.
وی اظهارکرد: شعار استکبار ستیزی ملت فهیم ایران تا مادامیکه دشمنان خوی ددمنشی و ظالمانه دارند قطع نخواهد شد و امسال روز جهانی قدس نشان داد که ملت ما پرخروش تر از هر سال در صحنه حاضر هستند.
حجت الاسلام قابل با بیان اینکه شورای هماهنگی نقش مهمی در پیشگیری از توطئه های دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی بر عهده داشته است؛ افزود: این شورا نهادی جوشیده از بطن انقلاب اسلامی و براساس نیاز کشور و به دستور صریح حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد.
وی اظهارکرد: این شورا موظف است ایامی که در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن تاثیرگذار بودند را یادآوری کند تا ایام الله و نقاط عطف انقلاب اسلامی از خاطره ها فراموش نشود.
این مسوول خاطرنشان کرد: این شورا در سال 59 تشکیل شد و نخستین دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهید غلامحسین حقانی بود که در سال 1360 و در جریان حادثه هفتم تیر ماه به شهادت رسید.
حجت الاسلام قابل اضافه کرد: نخستین حضور و آغاز فعالیت شورا با اعزام سخنران ها به استان های دیگر در 22 بهمن سال 59 آغاز شد و این شورا در طول حیات خود مراحل تاسیس و اعلام موجودیت، فعالیت در دفاع مقدس و حفظ دستاوردهای نظام را در کارنامه درخشان خود دارد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، با اشاره به لزوم تعمیق حقایق انقلاب اسلامی در بین نسل امروز، اظهارکرد: نسل جدید به دلیل اقتضای سنی و به خاطر اینکه دوره های مختلف انقلاب را ندیده و با حقایق آن چندان آشنا نیستند، باید از آگاهی های لازم برخوردار شوند.
وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب خاطرنشان کرد: نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله در راهپیمایی حماسه نهم دی بسیار مهم بود.
حجت الاسلام قابل، وظایف این شورا را سیاستگزاری، برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری مناسبت های ملی و دینی برشمرد و گفت: ایجاد بستر مناسب جهت ترویج فرهنگ انقلابی، افزایش مشارکت و انگیزه مردم در برگزاری مراسم، زنده نگهداشتن و نکوداشت مناسبت های انقلاب اسلامی به منظور تجدید با آرمان های انقلاب از اهداف تاسیس این شورا است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی، تبیین و بسط آن در بین نسل جوان و استفاده از طرح های پیشنهادی مناسب برای مشارکت بیشتر مردم، نیروها و کارشناسان خارج کشور در مراسم مختلف، تحکیم ارکان اسلام و انقلاب اسلامی و توصیه های امام و رهبری از اهداف این شورا است.
حجت الاسلام قابل، اعتماد عمومی مردم، هماهنگی و همکاری نخبگان و فرهیختگان را بزرگترین سرمایه این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: معتقدم مهمترین وظیفه شورا در این شرایط حفظ و حراست از اعتماد عمومی مردم به نظام اسلامی در چارچوب هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: امروز جوانان در معرض سنگین ترین تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارند و در صدد هستند تا به هر طریق ممکن جوانان ما را از پیکره انقلاب جدا کنند و به همین دلیل باید محتوای برنامه ها و مراسم برگزار شده با ذائقه نسل جوان، هماهنگ و همسو باشد تا بتواند این قشر را با جریانات انقلاب اسلامی همراه کند.
12 مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
7389/ 6128



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن