تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت از تعاون گران کشور براي حضور در نخستين نمايشگاه توانمندي‌هاي تعاون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۳ب.ظ)
دعوت از تعاون گران کشور براي حضور در نخستين نمايشگاه توانمندي‌هاي تعاون موج - رئيس اتاق تعاون ايران طي فراخواني از تعاون گران سراسر کشور براي حضور در نخستين نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون در سطح ملي دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از پايگاه اطلاع‌رساني اتاق تعاون، بهمن عبداللهي، رئيس اتاق تعاون ايران، در متن اين فراخوان بيان داشت: تعاون، زيرساخت، مبنا و مدار تحول اقتصادي و اجتماعي بوده و تعاوني‌ها پيشران توسعه و عدالت و سرچشمه رشد اقتصاد مردم نهاد، به عنوان محوري‌ترين تأکيدات رهبر معظم انقلاب، ستون اصلي تدبير و روح کلي اقتصاد مقاومتي مي‌باشند.
وي اظهار داشت: هفته تعاون در سال همدلي و هم‌زباني دولت و ملت شاهد برگزاري نخستين نمايشگاه توانمندي‌هاي بخش تعاون در سطح ملي با حضور تعاون گران در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) تهران با عنوان بزرگ‌ترين عرصه نمايش توانمندي‌ها و دستاوردهاي تعاوني‌ها پس از پيروزي انقلاب اسلامي از 16 لغايت 19 شهريور سال جاري خواهد بود.
عبداللهي يادآور شد: اين نمايشگاه با هدف معرفي و ارائه توانمندي‌هاي شرکت‌هاي تعاوني و اتحاديه‌هاي تخصصي در توسعه پايدار، شناسايي و توسعه بازار براي کسب‌وکارهاي تعاوني و تقويت برند تعاوني و ايجاد تعاملات شبکه‌اي براي آن‌ها، تبادل تجارب موفق مديران تعاوني‌ها و کارآفرينان در سطح ملي و آشنايي عموم مردم و بالاخص دانش‌آموختگان دانشگاهي با مزايا و فرصت‌هاي بخش تعاوني و ورود آنان به عرصه‌هاي اقتصادي و اجتماعي بخش تعاون برگزار خواهد شد.
در اين گزارش آمده است: از تمام اتاق‌هاي تعاون استاني، اتحاديه‌هاي سراسري تعاوني و تعاوني‌هاي فعال در سراسر کشور تا پانزدهم مردادماه امسال دعوت مي‌شود تمام تلاش‌هاي خود را نسبت به ارائه کامل محصولات، توانمندي‌ها و دستاوردهاي عظيم تعاوني‌ها به کار بسته تا شاهد مجد و اعتلاي تعاوني‌ها به عنوان نقطه اتکاي اصلي توجه و سرمايه‌گذاري ملت، جهت آباداني و سازندگي ايران اسلامي در سال‌هاي پيش رو باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن