تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891515




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت از تعاونگران سراسر کشور برای حضور در نخستین نمایشگاه توانمندی های تعاون


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دعوت از تعاونگران سراسر کشور برای حضور در نخستین نمایشگاه توانمندی های تعاون تهران - ایرنا - رئیس اتاق تعاون ایران طی فراخوانی از تعاونگران سراسر کشور برای حضور در نخستین نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون در سطح ملی دعوت کرد.


به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون، بهمن عبداللهی در متن این فراخوان بیان داشت: تعاون، زیرساخت، مبنا و مدار تحول اقتصادی و اجتماعی بوده و تعاونی ها پیشران توسعه و عدالت و سرچشمه رشد اقتصاد مردم نهاد، به عنوان محوری ترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب، ستون اصلی تدبیر و روح کلی اقتصاد مقاومتی می باشند.
وی اظهار داشت: هفته تعاون در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت شاهد برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی های بخش تعاون در سطح ملی با حضور تعاونگران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران با عنوان بزرگترین عرصه نمایش توانمندی ها و دستاوردهای تعاونی ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی از 16لغایت 19 شهریور ماه سال جاری خواهد بود.
عبداللهی یادآور شد: این نمایشگاه با هدف معرفی و ارائه توانمندی های شرکت های تعاونی و اتحادیه های تخصصی در توسعه پایدار، شناسایی و توسعه بازار برای کسب و کارهای تعاونی و تقویت برند تعاونی و ایجاد تعاملات شبکه ای برای آنها، تبادل تجارب موفق مدیران تعاونی ها و کارآفرینان در سطح ملی و آشنایی عموم مردم و بالاخص دانش آموختگان دانشگاهی با مزایا و فرصت های بخش تعاونی و ورود آنان به عرصه های اقتصادی و اجتماعی بخش تعاون برگزار خواهد شد.
در این گزارش آمده است: از تمام اتاق های تعاون استانی، اتحادیه های سراسری تعاونی و تعاونی های فعال در سراسر کشور تا پانزدهم مردادماه امسال دعوت می شود تمام تلاش های خود را نسبت به ارائه کامل محصولات، توانمندی ها و دستاوردهای عظیم تعاونی ها به کار بسته تا شاهد مجد و اعتلای تعاونی ها به عنوان نقطه اتکای اصلی توجه و سرمایه گذاری ملت، جهت آبادانی و سازندگی ایران اسلامی در سال های پیش رو باشیم.
اقتصام(1)9123**1558



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن