تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818892245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی دارای رتبه نخست کشور در کیفیت آموزش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی دارای رتبه نخست کشور در کیفیت آموزش است بیرجند - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت: این دانشگاه دارای رتبه نخست کیفیت آموزشی بین دانشگاههای پیام نور کشور است.


به گزارش ایرنا، مهدی ثقفی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست کیفیت آموزشی در کشور شد.
وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور بیشترین شعب دانشگاهی را در سطح استان دارد به گونه ای که در حال حاضر 138 کد رشته کارشناسی و 9 کد رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور استان فعال است.
وی گفت: در سال جاری دانشجویانی که رتبه کنکور آنها کمتر از دو هزار بوده با ارائه خدماتی از قبیل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه خرید خودرو و اولویت با استخدام در دانشگاه پیام نور مورد حمایت رایگان قرار می گیرند.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی نیز در این نشست افزود: دانشگاه پیام نور در بین دانشگاه های شهریه بگیر کمترین شهریه را از دانشجو دریافت می کند.
مهدی نصرآبادی با بیان اینکه سالانه 400 هزار نفر در دانشگاه های پیام نور سطح کشور جذب می شوند، تصریح کرد: از این تعداد 110 هزار نفر در رشته علوم ریاضی، 170 هزار دررشته تجربی و 120 هزار نفر نیز در رشته علوم انسانی هستند.

**میانگین نمرات مردودی دانشجویان پیام نور در میانگین کل حساب نخواهد شد

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی، ارائه تسهیلات شهریه به دانشجویان را یکی از مزایای این دانشگاه برشمرد و گفت: دانشجویان این مراکز می توانند با دریافت وام و تسهیلات دوره تحصیلی خود را با کمترین دغدغه مالی بگذرانند.
نصرآبادی ادامه داد: یکی از مزیت های استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویی این است که تا 9 ماه بعد از فارغ التحصیلی و همچنین پایان دوره خدمت برای براداران، آنها می بایست نسبت به پرداخت وام اقدام کنند.
وی امکان تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی و پایین بودن شهریه ترمی نسبت به سایر موسسات غیر انتفاعی، امکان تغییر مرکز واحد، وجود ساختار نیمه حضوری و ارائه مدرک دولتی معتبر در سراسر جهان، از جمله مزایای این دانشگاه برشمرد.
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اشاره به تغییر برخی آیین نامه های آموزشی گفت: درج نمرات مردودی در کارنامه و محاسبه آن در میانگین کل یکی از مشکلات دانشجویان بود که بر اساس آئین نامه جدید میانگین نمرات مردودی به شرط اینکه دانشجو نمره قبولی بگیرد، در میانگین کل حساب نخواهد شد و این آیین نامه در وزارت علوم تصویب شده است.

** راه اندازی نرم افزار اطلاع رسانی پیام یار در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی

رییس دانشگاه پیام نور بیرجند هم در این نشست از راه اندازی نرم افزار ارتباط دانشجو با استاد در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این نرم افزار در سال تحصیلی جدید دانشجویان می توانند به طور مستقیم با استاد خود در ارتباط باشد.
علی حسنی در ارتباط با نرم افزار اطلاع رسانی پیام یار در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی یادآور شد: این نرم افزار در راستای تقویت اطلاع رسانی و استفاده حداکثری از تکنولوژی، ویژه تلفن های همراه مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی ادامه داد: وقایع مهم و اطلاعیه های آموزشی، وقایع مهم دانشگاهی سطح کشور، اداری، اخبار دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی، اطلاع رسانی های لازم به دانشجویان و غیره از طریق این نرم افزار اطلاع رسانی خواهد شد.
معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: هر دانشجوی کار شناسی در طول سال های تحصیلی خود می تواند هشت ترم و ارشد چهار ترم از تسهیلات وام دانشجویی استفاده کند.
علی دقیقی افزود: به هر دانشجوی کار شناسی در هر ترم 250 تا 300 هزار تومان و کارشناسی ارشد یک میلیون و 200 هزار تومان تسهیلات پرداخت می شود.
ر/6054



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن