تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816175205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منشور همدلی در شهرستان های کرمان تدوین می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: منشور همدلی در شهرستان های کرمان تدوین می شود بافت - ایرنا - مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان گفت: منشور اخلاق انتخاباتی و عقلانیت سیاسی احزاب و فعالان سیاسی در شهرستان های کرمان نیز تدوین می شود.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباس اسلامی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بافت افزود: منشور همدلی در مرکز استان تدوین و با مشارکت گروه ها و فعالان سیاسی اجرایی شده است.
وی با اشاره به برگزاری دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری، فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم با اعتمادسازی بین مردم و شفاف سازی برای وفاق و همدلی بین احزاب و گروه های سیاسی، بهره گیری از فعالان احزاب مختلف و تشکیل کارگروه توسعه سیاسی در شهرستان ها با توجه به منشور اخلاق انتخاباتی را از اولویت های فعلی در ستاد انتخابات استان برشمرد.
وی به سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا (ع) اشاره کرد و افزود: حمزه شخصیتی مهم و در جنگ احد پشتوانه خوبی برای رسول خدا (ص) بود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان با اشاره به اهمیت جنگ احد گفت: این واقعه درس های زیادی داشت که مهمترین آن توجه به دستورات ولی امر است که باید به عنوان چراغ هدایت جامعه به آن توجه ویژه شود.
وی دومین درس جنگ احد را داشتن ثبات قدم در رسیدن به هدف عنوان کرد و افزود: در راه رسیدن به اهداف اصلی در دین و دینداری ثبات قدم و جدیت مهمترین اصل رسیدن به این آرمان است.
حجت الاسلام اسلامی بر دوری از اختلافات و پرهیز از تفرقه تاکید و بیان کرد: کنار زدن اختلافات حتی جزئیات آن سبب امنیت و دوری از شکست می شود.
وی داشتن توفیق در دینداری و خدمت به مردم را سومین درس جنگ احد برشمرد و گفت: بایستی درخواست مدیران ما همیشه از خداوند این باشد که توفیق خدمت به خلق را داشته باشند و این توفیق هیچگاه از آنان سلب نشود.
وی بر رعایت قوانین و مقررات از سوی مدیران و در ادارات تاکید کرد و افزود: مدیران ادارات و نهادها باید از حریم و حدود اختیارات خود خارج نشوند و در مدیریت باید در چارچوب وظایف مشکلات مردم را حل و فصل کنند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان، بهترین سیستم مدیریتی و الگوی تمام عیار و کامل برای مدیران را حضرت علی (ع) عنوان کرد و گفت: هرچند زمان این مدیریت کم بود اما امیرالمومنین (ع) در این مدت توانست مردم را راضی کرده و مشکلات شان را رفع کند بطوری که بعد از پایان دوران حکومت ایشان هیچ گرسنه و فقیری در آن اجتماع عرب وجود نداشت.
وی از بین رفتن و فراموشی اصول و پرداختن به کارهای بی ربط به ادارات و بدون اولویت، توجه نکردن به مسئولیت ها، سهل انگاری در رسیدگی به وظایف در رابطه با مردم و نبود توجه به ولایتمداری را از مهمترین دلایل و عناصر سقوط و شکست در زمینه حکومت داری و مسئولیت دانست.
فرماندار بافت نیز در این نشست ضمن بیان اهمیت کار و خدمت به مردم بویژه ارایه خدمات به روستاییان طی ماه های اخیر در شهرستان گفت: این خدمات و آبادانی که سرلوحه کار مدیران شهرستان قرار گرفته نشان از وحدت رویه، همدلی و وفاقی است که امروز شاهد آن هستیم.
فتحعلی حمزه جواران، جذب اعتبارات و افزایش آن طی یک سال اخیر را از دیگر موفقیت های شهرستان بافت برشمرد و افزود: رشد پنج برابری اعتبارات نتیجه وحدت است که مجموعه اجرایی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید داراست.
وی بر لزوم آمادگی کامل ادارات و نهادهای دولتی برای برگزاری انتخاباتی سالم و با رفاقت تمام احزاب سیاسی تاکید کرد.
همچنین در این نشست با حضور مدیرکل حراست استانداری از نیروهای بازنشسته فرمانداری شهرستان بافت تجلیل شد.
7441/3028



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن