تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799198246




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان کرمان خبر داد: تدوین دانش‌نامه جامع کرمان ظرف سه سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان کرمان خبر داد: تدوین دانش‌نامه جامع کرمان ظرف سه سال استان‌ها > کرمان - مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی کرمان از تدوین دانش نامه جامع استان کرمان و همچنین برگزاری نشست «کوهبنان شناخت» که اولین قدم تدوین دانش نامه است، خبر داد.

جلسه مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوبشرق با حضور مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان کرمان حجت الاسلام محمد محمود آبادی و محمدرضا مهدی لو فرماندار کوهبنان صبح امروز با هدف شناخت کوهبنان برگزار شد. محمودآبادی با اشاره به اینکه طی مدت کوتاهی که مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی می باشد،افزود: با اتفاق میمونی روبرو شدم که آن امضای تفاهم نامه ای تحت عنوان دانش نامه جامع استان کرمان می باشد که به امضای استاندار و دکتر صالحی رسیده است.

ایشان با اشاره به اینکه وظیفه مرکز اسناد و کتابخانه ملی انجام فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی می باشد، گفت: مرکز اسناد و کتابخانه ملی وظیفه انتشار نتایج پژوهش را بر عهده دارد که دانش نامه یکی از آن اسناد است. دانش نامه جامع کرمان یکی از دانشنامه های کامل کشور است که قرار است ظرف سه سال آینده با همکاری استانداری کرمان به انجام برسد و کامل شود.

وی تصریح داشت: دانش‌نامه جامع استان دایره‌المعارف کاملی از وضعیت کرمان شامل صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی، فرهنگ، مشاهیر و... است که کار بسیار سنگین و کاملاً تخصصی می باشد و از اولویت‌های اصلی ما در اجرای صحیح و موفق این دانش‌نامه، بومی بودن آن است که حدود 50 نفر متخصص حقیقی در کشور در زمینه دانش نامه کار می‌کنند که قطعاً از آنها استفاده خواهیم کرد. ضمن اینکه در حوزه‌های اجرایی و تحقیقاتی از متخصصین بومی استفاده می‌کنیم.

محمودآبادی بیان کرد: مرکز پژوهش دانشگاه‌های باهنر و آزاد اسلامی در زمینه تدوین دانش‌نامه اعلام آمادگی کرده‌اند و در این راستا کمیته‌های تخصصی تشکیل شده است.

مدیرکل اسناد و کتابخانه ملی استان کرمان تاکید کرد: باید زوایای پیدا و پنهان استان در دانش‌نامه گنجانده شود از این رو اطلاعات همه‌جانبه کوهبنان به عنوان نخستین شهرستان استان تدوین خواهد شدو بعد از برگزاری نشست کوهبنان شناخت، جلسات تخصصی و بازدید از اماکن تاریخی کوهبنان، نمایشگاه اسناد کوهبنان با بیش از 50 سند تاریخی و ... برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف این طرح یادآور شد: معرفی و آگاهی از ظرفیت‌های پیدا و پنهان شهرستان‌ها در دانش‌نامه و همچنین معرفی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جز اهداف این طرح محسوب می‌شوند چراکه سازمان اسناد نیز علی‌رغم توانایی و ظرفیت‌های خود در طول سنوات گذشته چندان مطرح نبوده و مظلوم واقع شده است.

محمودآبادی خاطرنشان کرد: هزار و 400 عنوان کتاب مرجع در حوزه‌های مختلف در سازمان اسناد و کتابخانه ملی آن وجود دارد، همچنین 600 عنوان کتاب چاپ سنگی و 30 عنوان کتاب خطی نیز از دیگر داشته‌های ارزشمند این سازمان به شمار می‌روند.

گفتنی ست مرکز اسناد و کتابخانه جنوبشرق با همکاری فرمانداری کوهبنان و با هدف تدوین دانش‌نامه جامع استانی، نشست کوهبنان شناخت را در تاریخ چهارشنبه هفتم مرداد 94 راس ساعت 8 و 30 دقیقه تا ساعت 17 در محل تالار ارشاد کوهبنان برگزار می‌کند.    



شنبه 3 مرداد 1394 - 17:30:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن