تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819682433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبرگزاری حرفه ای و پیشرو در عرصه اطلاع رسانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: ایرنا خبرگزاری حرفه ای و پیشرو در عرصه اطلاع رسانی است بیرجند- ایرنا - نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت:ایرنا یک خبرگزاری حرفه ای و پیشرو در عرصه اطلاع رسانی است.


حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقر عبادی روز شنبه در آستانه روز خبرنگار با حضور در ایرنا مرکز خراسان جنوبی در بیرجند و دیدار با مسوول و خبرنگاران این مرکز افزود: ایرنا به عنوان خبرگزاری دولتی و رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به سابقه طولانی فعالیت ایرنا ادامه داد: موضوع گیری ها و اخباری که توسط ایرنا در سطح جهان منعکس می شود برای سیاسیون و اصحاب رسانه دارای جایگاه ویژه ای می باشد.
وی ضمن قدردانی از تلاش های شایسته ایرنا در کشور و استان خراسان جنوبی گفت: این رسانه با بیان دردها و مشکلات مردم به نحو شایسته به رسالت خود عمل می کند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رسانه های باید در جهت وحدت و انسجام ملی گام بردارند افزود: در خراسان جنوبی هم رسانه ها باید با نگاه کلان در راستای کاهش حساسیت شهرها نسبت به یکدیگر و ایجاد وحدت و محبت بین آنها تلاش کنند.
حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه آنچه موجب استحکام انقلاب اسلامی ما شده اصل ولایت فقیه است گفت: این موضوع را باید رسانه ها به مردم گوشزد کنند که این مسئله چقدر برای کشور ما امنیت ساز است اما سایر کشورها که این جایگاه را ندارند دچار آسیب و مشکل شده اند.
وی افزود: خبرنگاران با شفاف سازی فضای جامعه در عرصه های مختلف از جمله سیاست، اقتصاد و فرهنگ رسالت سنگینی بر عهده دارند.
وی بصیریت افزایی در ابعاد مختلف را از کارهای مهم خبرنگاران ذکر کرد و یادآور شد: همچنین شفاف سازی در زمینه فعالیت و عملکرد مدیران از اهمیت زیادی برخوردار است که در این راستا خبرنگاران و اصحاب قلم به خوبی می توانند ایفای نقش کنند.
وی تاکید کرد: رسانه ای موفق خواهد بود که منافع مردم ، ارزشهای مورد پذیرش مردم و انعکاس مشکلات آنان را در اولویت کارش قرار دهد.
وی از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان نقطه آشتی مردم و دولت نام برد و گفت: مردم با اعتماد بیشتری مشکلات خود را با ایرنا که یک رسانه دولتی و رسمی نظام است بیان می کنند.
وی اضافه کرد: در کسب تمام موفقیت ها و مطالبات مردمی، خبرنگاران هم سهیم هستند زیرا بدون حضور آنان در جامعه بسیاری از کارهای و پیشرفت ها ممکن نیست.
این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات خبرنگاران گفت: خبرنگاری یک شغل پر آسیب و با چالشی است این درحالی است که خبرنگاران امنیت شغلی ندارند.
وی بر رسیدگی به مشکلات معیشتی، مسکن و بیمه خبرنگاران تاکید کرد و یادآور شد: برای ارتقای سطح کیفی رسانه های کشور و پیشرفت امور، دولت باید از این قشر زحمتکش و پرتلاش جامعه حمایت کند.
6054/ 6075






10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن