تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819798806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم اطلاع رساني سريع موارد بهداشتي به مردم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۸ب.ظ)
رئيس شوراي بهداشت بخش کهک استان قم: لزوم اطلاع رساني سريع موارد بهداشتي به مردم موج - قم - رئيس شوراي بهداشت کهک خطاب به مسوولين بهداشتي گفت: به محض مواجه شدن با بيماري هاي واگيردار بايد هرچه سريع تر از طريق مساجد و ائمه جمعه به اطلاع مردم رسيده شود.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، بخشدار کهک استان قم در جلسه شوراي بهداشت بخش خطاب به مسوولين بهداشتي گفت: به محض مواجه شدن با بيماري هاي واگيردار بايد هرچه سريع تر از طريق مساجد و ائمه جمعه به اطلاع مردم رسيده شود.
وي در خصوص فروش محصولات لبني محلي گفت: سياست بخش بر جمع آوري محل هاي فروش لبنيات محلي و چادرهاي روستايي در اطراف جاده ها نيست ولي اداره بهداشت بايد سرکشي هاي منظم داشته باشد و در خصوص بهداشتي نمودن محصولات به آن ها آموزش هاي لازم را بدهند.
حميدرضا جعفري با توجه به ضررهاي زياد سموم استفاده شده در ميوه ها گفت: بايد براي تمام باغداران دوره هاي آموزشي آشنايي با سموم را داشته باشيم تا بدانند چه سمي و به چه ميزان استفاده کنند.
رئيس شوراي بهداشت کهک در خصوص مشکلات سگ هاي ولگرد افزود: با توجه به اينکه سگ هاي ولگرد داراي بيماري هاي واگيردار هستند و وجود آن ها باعث مشکلات زيادي در سطح بخش و روستاها شده است که طبق آمار اعلامي از اول سال تا کنون حدود 250 قلاده از اين نوع سگ ها از سطح بخش جمع آوري شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن