تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818899820




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیاری از جرم ها مانند خیانت و قتل ناشی از اعتیاد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بسیاری از جرم ها مانند خیانت و قتل ناشی از اعتیاد است تهران- ایرنا- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با تاکید بر مبارزه جدی با مواد مخدر گفت: جرم های متعدد مانند خیانت و قتل مبتنی بر اعتیاد است.


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، محمدباقر الفت روز شنبه در راستای امضای سند همکاری های مشترک معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با سازمان بهزیستی کشور افزود: مبارزه با مواد مخدر کافی نبوده و در بحث مبارزه و زدودن این امر، اقدامات جدی لازم است.
وی با بیان اینکه اعتیاد و مواد مخدر جرم زمینه ای محسوب می شوند و زمینه ساز جرم های بیشتر هستند ادامه داد: جرم هایی مانند خیانت و قتل عمدتا ریشه در اعتیاد دارند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارتباط و همکاری این معاونت با سازمان بهزیستی کشور را در سطح بالایی توصیف کرد و گفت: در همین راستا سند نگهداری مشترک امروز به صورت پروژه ای به امضا رسیده است.
وی اضافه کرد: مباحثی مانند خانواده در سطوح مختلف ازدواج، تحکیم خانواده، تلاش برای کاهش طلاق و آثار منفی این معضل در این سند همکاری آورده شده است.
وی اضافه کرد: در این سند به فرزندان طلاق نیز توجه شده و اقدامات مناسبی در این راستا در نظر گرفته شده است.
الفت با اشاره به بحث خشونت در جامعه و افزایش آن در جامعه اظهار داشت: متاسفانه خشونت در جامعه در اقشار مختلف و در سنین مختلف مشاهده می شود و نزاع در کشور افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: نزاع رو به تغییر شکل است و نیازمند پیشگیری از طرف همه سازمان ها است.
الفت خاطرنشان کرد: در زمینه اقدامات پیشگیری هوشمدار، اقدامات لازمی در سطح مدارس و مهدهای کودک برای تربیت صحیح نسل آینده جزو اولویت های ما است و در سند همکاری نیز این موضوع گنجانده شده است.
به گزارش ایرنا، سند همکاری های مشترک بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سازمان بهزیستی کشور در قالب پنج ماده و با حدود 21 موضوع به امضا رسیده است که در آن به مشارکت مناسب طرفین در طراحی و تدوین مداخلات مرتبط با پیشگیری از آسیب های اجتماعی اولویت دار مثل اعتیاد، خشونت، طلاق، کودکان کار و خیابان و اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکل هویت و اوراق شناسایی در گروه های پرخطر و همچنین تداوم ارایه خدمات درمان و کاهش آسیب در حوزه های مرتبط با قوه قضاییه تاکید شده است.
اجتمام**9317**ل.الف.ی ** 1418



10/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن