تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816795456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترين‌هاي «پايا» حمايت آموزشي و پژوهشي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: برترين‌هاي «پايا» حمايت آموزشي و پژوهشي مي‌شوند
هشتمين دوره ليگ علمي بين‌المللي پايا (پيشگامان ايران اسلامي) در شرايطي در سالن همايش‌هاي دانشگاه شهيد بهشتي به كار خود پايان داد كه...
نویسنده : محمدرضا هاديلو 


هشتمين دوره ليگ علمي بين‌المللي پايا (پيشگامان ايران اسلامي) در شرايطي در سالن همايش‌هاي دانشگاه شهيد بهشتي به كار خود پايان داد كه صحبت‌هاي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در رابطه با اينكه درد اقتصاد ايران با عكس‌هاي يادگاري با اروپاييان حل نخواهد شد و چشم بشريت به نسل جديد دوخته شده است، مورد توجه بسياري از مخاطبان قرارگرفت.
 به گزارش «جوان»، مراسم اختتاميه هشتمين دوره ليگ علمي بين‌المللي پايا با حضور سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين، رضا اماني مديرعامل مؤسسه علمي آموزشي رزمندگان، زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و جمعي از مسئولان و با تقدير از برترين‌هاي اين دوره از ليگ كه از ۳۱ استان ايران و ۱6 كشور جهان گردهم آمده بودند، در سالن همايش‌هاي دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شد.

    حضور اروپاييان با هدف تحريم‌ها تفاوتي ندارد
در اين مراسم رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه اروپاييان امروز هم با همان هدف تحريم‌ها پا به  تهران گذاشته‌اند و به منافع خود مي‌انديشند، گفت: عكس‌هاي يادگاري با رؤساي كشورهاي اروپايي دردي از اقتصاد ما درمان نمي‌كند.
سردار محمدرضا نقدي با اشاره به اينكه همه بشريت به نسل جديد چشم دوخته تا بار مسئوليت‌ها را بر عهده بگيرد، تأكيد كرد: اصلي‌ترين عامل توليد قدرت علم است، امروز به دنبال مذاكرات، ‌رؤساي كشورهاي اروپايي صف كشيدند كه به تهران بيايند ولي عكس‌هاي يادگاري با رؤساي كشورهاي اروپايي دردي از اقتصاد ما دوا نمي‌كند. وي افزود: اگر مي‌خواهيم سربلند باشيم، تنها راه اين است كه به علم و فناوري مجهز شويم، ملت‌هاي اسلامي در روابط با غرب به هيچ‌جا نمي‌رسند همانطور كه در يك قرن گذشته اين روابط نكبت و بدبختي به همراه داشته است و آنها از روابط استفاده كردند تا جيب‌هاي خودشان را پر كرده و جنايت كنند.

    حمايت آموزشي و پژوهشي از برترين‌ها
مديرعامل مؤسسه علمي آموزشي رزمندگان در رابطه با نتايج هشتمين دوره ليگ علمي بين‌المللي پايا گفت: در مراسم اختتاميه از برترين‌ها تقدير مي‌شود و اين افراد تا مرحله ورود به دانشگاه مورد حمايت آموزشي و پژوهشي قرار مي‌گيرند.
رضا اماني با بيان اينكه در اين دوره مسابقات تمام استان‌هاي كشور و 13 كشور جهان اسلام حضور داشتند كه شركت‌كنندگان داخلي در سه سطح مدرسه، شهرستان و استان مسابقه دادند تا به مرحله فينال كه مرحله ملي بود رسيدند، گفت: در اين مسابقات بيش از 60 هزار نفر شركت كردند كه 140 تيم به مرحله ملي رسيدند.
به گفته وي، مسابقات ليگ پايا در حوزه‌هاي انفرادي، امدادي، تيمي و پژوهشي در مقاطع اول متوسطه، دوم متوسطه، ششم، هفتم و هشتم ابتدايي در رشته‌هاي فيزيك شيمي، زيست و رياضي برگزار شد.  اماني اظهار داشت: نفرات برتر اين مسابقات از تسهيلات آموزشي و پژوهشي طرح آيه‌هاي تمدن بهره‌مند مي‌شوند و در قالب آزمون مبنا كه در سال ششم ابتدايي برگزار مي‌شود مي‌توانند به طور رايگان از سال هفتم تا پيش دانشگاهي از خدمات آموزشي، مشاوره‌اي و استفاده از كتاب‌هاي آموزشي تا مرحله ورود به دانشگاه استفاده كنند.  وي گفت: اين مسابقات با همكاري سازمان بسيج دانش‌آموزي، مؤسسه خدمات علمي رزمندگان اسلام، خانه رياضي تهران، مؤسسه نور مبين و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي برگزار شد.

    پايا، پله‌اي براي ارتقاي علمي
در حاشيه اين مراسم، سيد علي يزديخواه، معاون علمي موسسه علمي آموزشي رزمندگان اسلام با بيان اينكه رويكرد بسيج دانش‌آموزي در سنوات اخير در راستاي پيگيري مطالبات رهبري بوده است، گفت: ما در خصوص توليد علم و جنبش نرم‌افزاري و مرجعيت علمي، بيانات مقام معظم رهبري را به عنوان يكي از مهم‌ترين مأموريت‌هاي ارزشي كشور در دستور كار قرار داديم.
وي ادامه داد: مثلاً وقتي مسابقه‌اي تحت عنوان ليگ پايا برگزار مي‌شود، ميليون‌ها دانش‌آموز به اين فكر مي‌افتند كه در آن شركت كنند و از اين تعداد در مرحله منطقه‌اي و استاني گروهي انتخاب مي‌شوند كه مي‌تواند استعدادهاي درخشان را نمايان كند. هرچند همين شركت در ليگ و تلاش براي قرارگرفتن در جمع برترين‌ها نيز به نوبه خود، سطح علمي و معدل دانش‌آموزان را بالا مي‌برد.  به گزارش «جوان» در پايان هشتمين دوره ليگ علمي بين‌المللي پايا (پيشگامان ايران اسلامي) از برترين‌هاي اين دوره از ليگ كه از ۳۱ استان كشور و ۱6 كشور جهان حضور داشتند، تقدير شد.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن