تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819157556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفرات برتر چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز کشور معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نفرات برتر چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز کشور معرفی شدند شهرکرد - ایرنا - نفرات برتر چهارمین مسابقه سراسری وبلاگ نویسی نماز کشور روز پنجشنبه در آیین اختتامیه این جشنواره با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، علی اکبر جلالی پدر فناوری اطلاعات و مهدی فیض معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در شهرکرد معرفی شدند.


به گزارش ایرنا، در این آیین که با عنوان "قرار دیدار" برگزار شد، از 110 اثر برگزیده ارسالی به دبیرخانه این جشنواره تجلیل شد.
رضا توکلییان ازقم نفر برتر چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی نماز معرفی و اثر خود را در مراسم اختتامیه در حضور مسئولان کشوری و استانی این جشنواره معرفی کرد.
این گزارش حاکیست، سمانه قائدی از همدان، رشیده محمدی از زنجان، منصوره سادات حسینی طباطبایی از قم، مریم بالاشیر از تهران، بهنام علیپور از مرودشت استان فارس، صدیقه حیدری از تهران، مهدی روحی از مازندران، هادی شجاعی از اصفهان، مهدی مهری از چهارمحال و بختیاری، علی توکلییان از قم، حامد طالب زاده از اصفهان، حسین اشراقی و زهرا نوری از چهارمحال و بختیاری به عنوان نفرات برتر معرفی و لوح تقدو جوایز خود را دریافت کردند.
در این مراسم از کمیته هماهنگی، کمیته علمی، کمیته پشتیبانی و کمیته تبلیغات چهارمین دوره مسابقه وبلاگ نویسی نماز نیز تجلیل شد.
رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال وبختیاری گفت: در مجموع چهار هزار و 915 وبلاگ و شرکت کننده در این دوره از مسابقات به صورت انفرادی شرکت کردند.
حجت الاسلام محمد کریمی افزود: از این تعداد 714 وبلاگ مربوط به بخش دانشجویی است که حدود 15 درصد شرکت کنندگان را شامل می شود.
وی در ادامه افزود: از مجموع 110 وبلاگ برگزیده نیز 27 وبلاگ مربوط به بخش دانشجویی است که 24.5 درصد برگزیدگان را شامل می شود.
وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بالای وبلاگ نویسی در کشور انتظار می رود در سالهای آینده به تولید محتوا که یک خلا در این زمینه است بیشتر توجه شود.
حجت الاسلام کریمی چندزبانه بودن وبلاگها را یک ظرفیت دانست
استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این آیین از برگزاری طرح یاوران نماز در فضای مجازی تقدیر کرد و گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در زمینه فرهنگ، دین، نماز و قران باید در اولویت فعالیتها برای جذب جوانان به این فرهنگ و مساجد قرار گیرد.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود: یکی ازدغدغه های مهم مقام معظم رهبری برای جوانانآ آسیبهای ناشی از شبیخون فرهنگی است، بنابر این باید از ظرفیتهای مجازی که مورد علاقه جوانان است در زمینه دین و نماز بیشتر استفاده شود.
وی با اشاره فضای همدلی و همراهی ایجاد شده در استان افزود: برگزاری این مسابقات با همکاری و همراهی همه می تواند زمینه ساز افزایش این همدلی و همراهی باشد.
7360/ 6014/



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن