تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804136206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرایط کنونی نتیجه مدیریت های غلط/ تنش آفرینان خود مسوول وضعیت کنونی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اردبیل شرایط کنونی نتیجه مدیریت های غلط/ تنش آفرینان خود مسوول وضعیت کنونی هستند اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل شرایط اقتصادی موجود را نتیجه مدیریت های غلط در سال های گذشته ذکر کرد و گفت: امروز عده ای در حوزه های مختلف تنش آفرینی می کنند در حالی که خود مسوول وضعیت کنونی هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، مجید خدابخش روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: عده ای با طرح مباحث مختلف جنجال راه انداخته و با اغراض و اهداف خاص تنش زایی می کنند.
وی بیان کرد: با استناد به اطلاعات ناقص در موضوعاتی مانند انتقال آب از رودخانه قزل اوزن
، راه اندازی گمرک بیله سوار یا قتل پزشک اردبیلی نیز تحلیل هایی عجیب در رسانه ها و فضای مجازی منتشر و تحلیل هایی عجیب ارائه می شود.
استاندار اردبیل گفت: عده ای هم به خاطر منافع شخصی غائله برپا می کنند و با هدف سهم خواهی منافع و آبروی استان اردبیل را به خطر می اندازند و هر چه به انتخابات نزدیک تر می شویم بیشتر شاهد چنین رویدادهایی خواهیم بود.
او اظهار کرد: برخی حتی پا را فراتر گذاشته و ادعاهایی مطرح می کنند که فلان کار را باید انجام دهیم و به مدیران کنونی خط و مشی نشان می دهند و طوری حرف می زنند انگار
تاکنون مسوولیت اجرایی نداشته اند.
خدابخش افزود: این افراد باید خجالت بکشند چرا که تا همین چند سال پیش خود مسوول بودند و مشکلات موجود در واقع نتیجه عملکرد همین افراد است و اگر راه حلی داشتند در دوران مدیریت خود اعمال می کردند تا به شرایط کنونی نرسیم.
وی همچنین به موضوع استخدام های دستگاه های اجرایی استان اردبیل در سال 1391 اشاره کرد و افزود: عده ای از جوانان بر اساس آگهی استخدام در آزمون شرکت و مراحل گزینش را طی کردند و قرار بود سال 1392 جذب شوند اما به دلیل نبود اعتبارات مورد نظر
تاکنون بلاتکلیف مانده بودند.
استاندار اردبیل گفت: امروز که اعتبارات ابلاغ شده برخی دستگاه ها اعلام می کنند که به نیروی جدید نیازی ندارند و یا دستگاه هایی مانند بیمه ، حفاظت محیط زیست ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید ردیف و امکانات لازم برای جذب افراد را ندارند.
او افزود: این مشکل فقط و فقط نتیجه عملکرد مدیران وقت و باعث شرمندگی است که چرا با سرنوشت عده ای بازی کرده اند.
خدابخش عنوان کرد: برای افرادی که در آزمون پذیرفته شده و مراحل استخدام را طی کرده اند حق ایجاد شده در حالی که تجهیزات ، امکانات و پست سازمانی در دستگاه ها تعریف نشده است.
وی گفت: نهادهای نظارتی باید به این مساله ورود کرده و به بررسی موضوع بپردازند و مسوولان و تصمیم گیران وقت باید پاسخگو باشند.
استاندار اردبیل در ادامه به حواشی موضوع انتقال آب از رودخانه قزل اوزن اشاره کرد و افزود: با توجه به تغییر اقلیم در سال های اخیر اولویت دولت تامین آب آشامیدنی است و انتقال آب از قزل اوزن نیز بر این اساس صورت می گیرد.
او اضافه کرد: قزل اوزن در نهایت به سفید رود سر ریز می شود انتقال آب تنها به منظور تامین آب آشامیدنی است و با این پروژه چند هکتار از زمین های کشاورزی گیلان بی آب می شود و مجاز به هیچ گونه بهره برداری غیر از تامین آب آشامیدنی نیستیم و افراد در اظهار نظرهای خود باید به این نکته توجه و از اظهار نظرهای غیر کارشناسی خودداری کنند.
خدابخش همچنین به ابلاغ شش هزار و 960 میلیارد ریال سهم استان اردبیل از محل توازن بخشی اشاره کرد و گفت: دولت از طریق ماده 180 به دنبال کمک به نقاط محروم برای رسیدن به متوسط های کشوری است.
وی بیان کرد: این پول تنها به شهرستان هایی اختصاص خواهد یافت که شاخص های آنها کمتر متوسط کشوری است و فرمانداران حق هزینه این اعتبار را در سایر حوزه ها ندارند.
استاندار اردبیل با اشاره به شرایط پساتحریم و ورود هیات های تجاری به کشور اظهار کرد: دستگاه ها با هدف بهره برداری از این فضا باید پروژه های تعریف شده به زبان انگلیسی داشته و با ادبیات تامین مالی پروژه ها نیز آشنا شوند و از منابعی مانند بی او تی برای راه اندازی پروژه ها استفاده کنند.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل نیز در این جلسه به ابلاغ اعتبار 718نفر از استخدامی های سال 1391 این استان اشاره کرد و گفت: 114 میلیارد و 880 میلیون ریال اعتبار به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.
داوود شایقی بیان کرد: احکام برخی از این افراد صادر نشده که پس از ابلاغ اعتبارات دستگاه ها نسبت به این امر اقدام خواهند کرد.
در این جلسه گزارشی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل و برنامه های پنج ساله ششم این دستگاه ارائه شد.
8123/6018



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن