تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804904191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسلامیان: شرایط کنونی حق فوتبال ایران نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اسلامیان: شرایط کنونی حق فوتبال ایران نیست تهران - ایرنا - نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی حق فوتبال ایران نیست.


به گزارش ایرنا، دومین نشست آسیب شناسی خصوصی سازی باشگاه های ورزشی صبح امروزبا حضور کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، محمود اسلامیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، امیررضا خادم معاون حقوقی، مجلس واموراستان های وزیرورزش وجوانان، علی فتح الله زاده، محمدحسین قریب، عباس کردنوری وکاظم اولیایی مدیران عامل پیشین باشگاه استقلال ،محمدرویانیان، حبیب کاشانی، اکبرغمخوار، امیرعابدینی، محمدحسن انصاری فرد وداریوش مصطفوی مدیران عامل پیشین باشگاه و پرسپولیس ،علی اکبر طاهری و جعفر کاشانی سرپرست باشگاه و رئیس هیات مدیره پرسپولیس، عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال و دیگر پیشکسوتان ورزشی به میزبانی مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.
محمود اسلامیان نایب رییس اول فدراسیون فوتبال دراین نشست اظهارداشت: در همه کشورهای دنیا حق پخش تلویزیونی 65 درصد درآمد باشگاه ها را تشکیل می دهد اما در ایران چنین چیزی وجود ندارد.
وی افزود: این شرایط حق فوتبال ایران نیست. ما یا باید دراین وضعیت باقی بمانیم یا از کشورهای دیگر الگو برداری کنیم. باید طبق اصول علمی و کارشناسی، وضعیت باشگاه ها را تغییر دهیم.
** قریب: بدون زیرساخت، واگذاری ابتر می ماند
محمدحسین قریب مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال دراین نشست گفت: باید مشخص کنیم که هدف اصلی از خصوصی سازی، کاهش تصدی گری است یا استانداردسازی و توسعه آن. صرف برگزاری مزایده های بی نتیجه، هیچ فایده ای ندارد بنابراین مسئله اصلی در این راه، فهم آن است.
وی افزود: اگر فهم ازمساله تعریف وتفهیم شود،الزامات خصوصی سازی نیز مشخص خواهد شد. درآمدهای باشگاه ها باید ساز و کار داشته باشد و دولت هم زیرساخت ها را مشخص کند وگرنه واگذاری ابتر می ماند.
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال خاطرنشان کرد:درمرحله دوم پس از تعیین الزامات، باید مقوله واگذاری را که شامل سه مرحله قبل و حال و بعد است دنبال کرد.مساله بعدی که باید توجه کرد اهلیت ودیگری حین واگذاری است که از طرف حاکمیت باید نظارت شود. در این صورت می توان امیدوار شد که واگذاری صورت می گیرد و باشگاه داری معنا و مفهوم می یابد.
** عزیز محمدی: طرح نظام جامع باشگاه داری در مجلس خاک می خورد
عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال کشور نیز در این نشست گفت: مشکل ما در زیر ساخت ها و همچنین عدم همکاری مجلس و دولت است. طرح نظام جامع باشگاه داری را در سال های گذشته برای خصوصی سازی ارائه کردیم که متاسفانه عملی نشد و اصلا در مجلس مطرح نشد.
وی افزود: تا زمانی که مشکل حق پخش حل نشود مشکلات فرآوری باشگاه ها پا برجاست. طرح نظام جامع باشگاه داری از سال 89 در مجلس خاک می خورد.
محمدی گفت: برای به نتیجه رسیدن روند خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید این طرح در مجلس رای بیاورد و از طرفی مساله حق پخش هم حل شود.
** غمخوار: از ظرفیت هواداران استقلال و پرسپولیس استفاده نکرده ایم
اکبرغمخوار مدیر عامل پیشین پرسپولیس اظهار داشت: حق پخش تلویزیونی، جذب حامیان مالی، بلیت فروشی و نقل و انتقال بازیکنان چهار منبع درآمدی مهم در فوتبال دنیا است که ما در این زمینه ها موفق نبودیم.
وی افزود: همه دولت ها در قالب برنامه های اجتماعی به باشگاه های ورزشی کمک می کنند، چرا در ایران نباید این اتفاق بیفتد؟
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: نتوانسته ایم از ظرفیت هواداران میلیونی استقلال و پرسپولیس استفاده کنیم و به این دلیل این دو باشگاه اقتصادی نیستند زیرا تفکر مدیران درگیر روزمرگی است.
وی خاطرنشان کرد: افراد به چهار دلیل مختلف وارد کار باشگاه داری می شوند؛ عقل، عشق، شهرت و تعرفه.
** تاج: پایبند نبودن مدیران جدید صدا و سیما به توافقات، منطقی نیست
مهدی تاج نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ گفت: فوتبال ایران در حال حاضر درآسیا رده نخست را دارد اماازنظر درآمدی وضع ما خوب نیست. برای حرفه ای شدن، حق پخش تلویزیونی یکی از الزامات اصلی است. مبلغی که برای تبلیغات دور زمین دریافت می کنیم هم بسیار ناچیز است.
وی افزود:قرارداد حق پخش با صدا و سیما منعقد شده اما مدیریت جدید سازمان صدا و سیما آن را رعایت نکرده که اصلا منطقی نیست.
تاج گفت: باشگاه های صنعتی معمولا مشکل مالی ندارند اما پرسپولیس و استقلال همیشه با این مشکل مواجه هستند. نکته دیگر این است که باید ورزشگاه ها را نیز واگذار کنیم.
** مصطفوی: فوتبال ما از بین رفته است
داریوش مصطفوی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت:برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چند مزایده برگزار شد اما گفتند این خریداران اهلیت ندارند. معنی این حرف چیست؟
وی افزود: اگر این افراد اهلیت ندارند چگونه تجارت می کنند؟ کاش این قانون به کشورهای دیگر هم تسری پیدا می کرد.
مصطفوی گفت: فوتبال ما از بین رفته است و تمام.
ورزشی (3) ** 9250 ** 2024**1590



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن