تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802706933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب 160 عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد کرمانشاه تا اول شهریور ماه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جذب 160 عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد کرمانشاه تا اول شهریور ماه کرمانشاه - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با بیان اینکه جذب 160 عضو هیات علمی در دستور کار این دانشگاه قرار دارد، ابراز امیدواری کرد که جذب آنان تا اول شهریور ماه نهایی شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا به دنبال افزایش قابل توجه ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، این دانشگاه مورد انتقادات زیادی به ویژه از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
به گفته منتقدان، طبق قانون باید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری (تعداد و سطح علمی اعضای هیات علمی و...) پیش از افزایش ظرفیت مهیا شود تا کیفیت آموزش فدای کمیت آن نشود.
به دنبال این موضوع، همه واحدهای دانشگاه آزاد در استان ها درصدد جبران کمبودهای خود در قبال حجم بزرگی از دانشجویان پذیرش شده این دانشگاه ها بر آمدند.
یکی از این مراکز، دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی غرب کشور است که از سال گذشته اقداماتی را برای بالا بردن کیفیت آموزشی آغاز کرده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با بیان اینکه این دانشگاه در زمینه امکانات سخت افزاری مشکلی نداشته است افزود: اما جبران کمبود اعضای هیات علمی و ارتقای سطح علمی آنان از سال گذشته در دستور کار است.
دکتر نوذر قنبری با بیان اینکه در رشته هایی که مشکل داریم باید تا اول شهریور ماه امسال به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد پاسخ دهیم، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون برای 35 استاد حکم عضویت هیات علمی صادر شده است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه همچنین از ارتقای تعداد زیادی از اساتید این دانشگاه به مرتبه استادیاری خبر داد و گفت: بدیهی است که ارتقای سطح علمی مستلزم فعالیت های علمی و پژوهشی اساتید است و چندان در اختیار مدیریت دانشگاه نیست اما ما در تلاش هستیم که زمینه تسریع این تبدیل وضعیت را فراهم کنیم.
وی ادامه داد: تا پیش از این، اساتید دانشگاه برای انجام کارهای تحقیقاتی و پژوهشی اتاق نداشتند اما تا ابتدای مهر ماه اتاق، میز، رایانه و اینترنت در اختیار همه 240 تا 250 استاد دانشگاه قرار می گیرد که تاکنون70 درصد این برنامه هم اجرایی شده است.

** اجرای طرح "تسریع گری ارتقا" هیات علمی

قنبری گام دوم برای ارتقای سطح علمی اساتید دانشگاه آزاد کرمانشاه را اجرای طرح "تسریع گری ارتقا" اعلام و تصریح کرد: این طرح برای اولین بار در کشور اجرایی شده و در تلاش است تا با مشخص کردن کمبودهای پرونده علمی اعضای هیات علمی و برگزاری کارگاه های تخصصی برای تکمیل پرونده آنان، روند ارتقای رتبه علمی اساتید را تسریع کند.

** کاهش زمان گزینش اعضای هیات علمی از یک و نیم سال به شش ماه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه همچنین با اشاره به جلسه روز گذشته سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، از مصوبه این سازمان برای کاهش زمان جذب اعضای هیات علمی از یک و نیم سال به شش ماه خبر داد و گفت: طبق این مصوبه که برگرفته از بخشنامه وزارت علوم است، اگر استعلام متقاضیان جذب هیات علمی بیشتر از 20 روز طول بکشد، پاسخ دستگاه مربوط مثبت تلقی می شود.
وی افزود: گام دومی که در جلسه دیروز برداشته شد این بود که الزام حضور نماینده سازمان مرکزی در جلسات گزینش هیات علمی برداشته و مصوب شد که گزینش استان مورد اعتماد قرار گیرد که این موضوع روند گزینش را سرعت می بخشد.
8066



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن