تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798655953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار گوناگون از اقصی نقاط استان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار گوناگون از اقصی نقاط استان گلستان گرگان - ایرنا - گلستان استان نخست برای پایلوت حفاظت هوایی، هشتم مرداد روز حفاظت از جنگل، کلاس داوری آلیش آقایان و بانوان، بازدید از پاسگاه های مرزی گمیشان، نقد و بررسی کتاب رهگذران عشق، برنامه های هفته فرهنگ پهلوانی، استخدام 1600 دانش آموخته رشته عمران و معماری و ارتقاء مجله علمی دانشگاه آزاد واحد گرگان به رتبه علمی پژوهشی از عناوین خبری روز چهارشنبه ایرنا مرکز گلستان است.


گلستان، نخستین استان پایلوت کشوری برای برگزاری و ارائه خدمات هوایی با هدف حفاظت بهتر از محیط زیست و تنوع زیستی شد.
با تفاهم نامه منعقد شده بین سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان هوایی صنایع دفاع، کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، صنایع هوایی، مدیرکل و معاونین اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان در بازدید مشترکی از مناطق حفاظت شده این اداره کل، چگونگی پایش هوایی از مناطق را بررسی کردند.
در این بازدید نیازمندی های این اداره در حوزه پایش هوایی مشخص شد و پایش هوایی مناطق، جانمایی مرز مناطق، شناسایی و کشف حریق، سرشماری حیات وحش در پارک ملی گلستان و منطقه حفاظت شده جهان نما و تالاب های بین المللی در دستور کار قرار گرفت.
در این بازدید همچنین معین شد که چهار فروند بالون برای تصویربرداری به صورت ثابت در پارک ملی گلستان و دو فروند بالون به صورت ثابت در منطقه حفاظت شده جهان نما برای ثبت آنلاین و ارسال تصاویر به ایستگاه زمینی نصب و راه اندازی شود.
در ادامه بازدید هم با توجه به موقعیت توپوگرافی مناطق تحت حفاظت، بررسی ها بر این شد که در طول دو هفته آینده دو پایش هوایی با استفاده از پهباد، هواپیمای سبک و فوق سبک برای ثبت فیلم و تصاویر از مناطق انجام گرفته و اطلاعات برای بررسی و آنالیز در اختیار اداره کل حفاظت محیط زیست استان قرار گیرد.

***
با توجه به شروع موج دوم سفرهای تابستانی مقرر شد برنامه پاک سازی جنگل النگدره گرگان به صورت متمرکز در روز پنجشنبه هشتم مرداد برگزار شود.
بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان، با توجه به شروع موج سفرهای تابستانی و به منظور اطلاع رسانی و آموزش همگانی برای ارتقاء حفاظت از جنگل ها، هشتم مرداد با عنوان روز جنگل رمز حیات، تعیین و برنامه های ویژه ای در شبکه های ملی و استانی صدا و سیما پخش شود.
با توجه به نقش جنگل ها در تامین آب، هوا و امنیت غذایی، عنوان "جنگل رمز حیات" و شعار "نگذاریم بمیرد جنگل که جهان خواهد مرد" برای این روز انتخاب شد.


***
کلاس داوری درجه 3 کشتی با کمربند (آلیش) آقایان و بانوان زیر نظر فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران در گرگان برگزار شد.
این دوره به مدت چهار روز با شرکت 83 نفر (50 نفر بانوان و 33 نفر آقایان) در سالن کشتی واقع در مجموعه ورزشی حجاب شهر گرگان برگزار شد.
در این دوره از کلاس داوری، گلستان میزبان استان های خراسان رضوی، کرمانشاه، مازندران، تهران، سیستان و بلوچستان، زنجان و شهرستان های تربت جام، خرم آباد و نوشهر بود.
این کلاس به مدرسی قادر عزت اله اطاعتی، جواد کریمی و علی رفوگر مدرس فدراسیون فوتبال ایران به صورت نظری و عملی برگزار شد.
خانم ها سرهنگی و دادیار نیز تدریس دوره عملی بانوان را بر عهده داشتند.

***
فرماندار گمیشان در بازدید از پاسگاه های صفر مرزی شهرستان ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی عوامل پاسگاه های مرزی گفت: مرزبانان به عنوان حافظان اصلی مرزها، در دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور از توان بالایی برخوردار هستند.
امانگلدی ضمیر اظهار کرد: توان آمادگی مرزبانان نسبت به سال های گذشته از وضع خوبی برخوردار است و روز به روز بر توان نظامی کشور افزوده می گردد که این امر در سایه مجاهدت و رشادت های عوامل نظامی و امنیتی است.
رئیس شورای تامین گمیشان همچنین روحیه سلحشوری و مقاومت مرزبانان شهرستان را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: احساس امنیت و اشرافیت بیشتر در مرزهای شهرستان دستاورد بزرگی است که حاصل از جان گذشتگی نیروهای مرزبانی است.

***
جلسه نقد و بررسی کتاب "رهگذران عشق" اثر مهسا کلته در سالن اجتماعات کتابخانه میرفندرسکی برگزار شد.
یکی از برنامه های فرهنگی که جذب علاقه مندان به حوزه کتاب را ایجاد می کند نشست های معرفی و نقد کتاب است.
در نشست های معرفی و نقد کتاب آثار خوب معرفی و با نقد اثر زمینه برای گفتگوی نویسنده با منتقدین در فضای عمومی مهیا می شود.
نقد کتاب بستر مناسبی برای ایجاد نشست های فرهنگی در راستای ارایه سیر مطالعاتی نیز قلمداد می شود. این حرکت تبلیغی جهت کتاب خواندن و آشتی با کتاب نیز موثر است.

***
دبیر هیات ورزش های باستانی و زورخانه ای استان گلستان در نشست با ورزشی نویسان در معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد: از سال گذشته به مناسبت گرامیداشت 17 شوال که مصادف با جنگ خندق و رشادت و مردانگی امیرالمومنین علی (ع) در آن جنگ است هر ساله از 6 تا 12 مرداد به عنوان هفته فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای نام گذاری می شود.
حسینعلی ملک اظهار کرد: در روز فرهنگ پهلوانی و تماشاچیان ورزش صبحگاهی با حضور ورزشکاران و اقشار مختلف جامعه با اجرای ورزش های باستانی زورخانه ای خواهیم داشت.
وی افزود: همچنین با حضور مربیان، داوران و قهرمانان همایش اخلاق در ورزش و ترویج فرهنگ پهلوانی در روز شمار فرهنگ پهلوانی مربیان (دانش و معرفت) برگزار می شود.
ملک اضافه کرد: همایش بزرگ 17 شوال و تجلیل از خیرین با حضور نماینده ولی فقیه در استان در سالن زورخانه پوریای ولی گرگان برگزار می شود.
دبیر هیات ورزش های باستانی و زورخانه ای استان گلستان گفت: به غیر از برگزاری این همایش بزرگ برنامه های مختلف دیگری در طول این هفته داریم که از جمله آن ها می توان به دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، حضور بر سر مزار شهدا، حضور پرشور باستانی کاران در نمازجمعه و ... اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در روز 12 مرداد ماه و در قالب تجلیل از خیرین از مربیان مروج فرهنگ پهلوانی در سطح استان تجلیل به عمل خواهد آمد.

***
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت:‎ یک هزار و 600 دانش آموخته رشته‎های عمران و معماری به عنوان مهندس ایمنی در گلستان استخدام خواهند شد.
امراله عباسی در همایش نقش کارآفرینی در توسعه گلستان که به مناسبت روز کارآفرینی برگزار شد اظهار کرد: این همایش با هماهنگی تشکل‎های کارآفرینی و مشارکت کارآفرینان استان برنامه‎ریزی شد.
وی با بیان این که چهار طرح را در استان در راستای بهبود فضای کسب و کار دنبال می‎کنیم تصریح کرد: طرح کارورزی در استان گلستان به صورت پایلوت در حال اجراست تا نیروی ارزان قیمت که تحت پوشش قوانین تامین اجتماعی نیست را به کارآفرینان معرفی کنیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان این که طرح تکاپو در استان اجرا می‎شود افزود: با توجه به 50 درصد ظرفیت روستایی استان در طرح تکاپو به دنبال استفاده از ظرفیت بومی محلی و توسعه آن هستیم.
عباسی از تشکیل 50 تعاونی دانش بنیان در گلستان خبر داد و افزود: ایجاد یک هزار و 600 شغل در رشته‎های عمران و معماری را در دستور کار داریم که به عنوان مهندس ایمنی در استان استخدام خواهند شد.
وی با بیان این که کشاورزی در نرخ بیکاری تاثیر زیادی دارد گفت: با بازنگری صورت گرفته در اشتغال واقعی گلستان نرخ بیکاری در استان در سال گذشته به 13.8 رسید.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان این که در سال 92 نرخ بیکاری غیرواقعی و 5.8 بود افزود: همه راه‎های کاهش نرخ بیکاری در آن دوران بسته شده بود و به جز واقعیت بینی و واقعیت‎گرایی و ایجاد اعتماد به نفس در بین کارآفرینان راه دیگری نداشتیم.
عباسی افزود: گلستان دارای تشکل‎های قوی کارگری است و تعامل خوبی در بین تشکل‎های کارگری با کارفرمایان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه کارفرمایی 96 تشکل مدنی و در حوزه کارگری 633 تشکل مدنی در استان گلستان وجود دارد و این آمار نشان می‎دهد قدرت چانه زنی تشکل‎های کارگری بیشتر است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با بیان این که در بحث توانمندی نیروی انسانی همچنان در استان ضعیف هستیم گفت: قدرت تشکل کارگری قدرت چانه زنی در وضع قوانین را افزایش می‎دهد و در استان گلستان بر این اساس به دنبال افزایش تشکل‎های کارفرمایی بودیم.

***
مجله فیزیولوژی محیطی گیاهی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با موافقت کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت چهار سال به رتبه علمی - پژوهشی ارتقاء یافت.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گرگان اظهار کرد: مجله دانشگاهی فیزیولوژی محیطی گیاهی با هدف ارتقاء و توسعه کیفیت تحقیقات در زمینه فیزیولوژی گیاهی، از سال 85 به صورت یک مجله علمی عمومی آغاز به کار کرد و در این مدت با دریافت پیشنهاد و انتقاد صاحب نظران مراحل رشد و ارتقاء را بدرستی طی نمود.
دکتر مازیار احمدی گلسفیدی ادامه داد: این مجله پس از کسب مجوز علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد با موافقت کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پاییز سال 93 تا بهار 96 به رتبه علمی پژوهشی ارتقاء یابد.
وی افزود: این نشریه با رویکرد آموزشی و پژوهشی به دو صورت نسخه چاپی و بارگذاری خلاصه مقالات در صفحات وب از طریق سایت دانشگاه آزاد اسلامی گرگان به آدرس Gorganiau.ac.ir در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.
رییس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان در خصوص نحوه ارسال مقاله به نشریه توسط محققان و استادان دانشگاهی اظهار کرد: ارسال مقاله از طریق سایت واحد گرگان و سایت اختصاصی ecophysilogi.gorganiau.ac.ir امکان پذیر بوده و مقالات دریافت شده پس از طی مراحل داوری و ویرایش برای چاپ آماده شده و در دسترس عموم قرار می گیرد.
مجله فیزیولوژی محیطی گیاهی به عنوان دومین نشریه علمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان پس از مجله اکوفیتوشیمی گیاهان دارویی به این موفقیت نایل آمده است.

***
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بندرترکمن و گمیشان گفت: با توجه به آغاز مهاجرت پرندگان شکاری به زیستگاه های منطقه بندرترکمن و گمیشان و ضرورت حفاظت و صیانت این گونه های باارزش و حمایت شده و نیز مقابله با فعالیت احتمالی صیادان غیرمجاز و متخلفان عرصه بازگیری تجهیزات خودرویی و لجستیکی اداره محیط زیست بندرترکمن و گمیشان به روزرسانی شد.
علی بیانی افزود: با پیگیری های صورت گرفته علاوه بر تعمیر اساسی خودروهای عملیاتی با اعتباری بیش از یکصد میلیون ریال، دو دستگاه موتورسیکلت پرقدرت نیز خریداری و به مجموعه یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ملحق شد.
وی اضافه کرد: موتورسیکلت های جدید از موتورسیکلت های پرقدرت و با شتاب بال بوده که در عملیات احتمالی تعقیب و گریز متخلفان و گشت های کنترلی کارآیی مطلوبی را دارند.

***
فرماندار بندرگز در دومین جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی شهرستان که با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان برگزار شد با اشاره به معضلات و آسیب های اجتماعی موجود گفت: راه چاره ریشه یابی مسائل است که باید در قالب طرح پیگیری شده تا به نتیجه برسد.
علی اصغر میرزایی افزود: یکی از راه های رسیدن به نتیجه، جمع آوری آمار و اطلاعات دقیق است چرا که با داشتن آمار صحیح می توان آسیب ها را در شاخص های مختلف بررسی کرد.
وی با اشاره به آمارهای ارائه شده در حوزه آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان گفت: باید با بررسی واقعیت های موجود به دنبال راه حل درست و منطقی باشیم.
فرماندار بندرگز با تاکید بر این که باید با نگاه تخصصی موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم ادامه داد: در کمیته کارگروه اجتماعی همه اعضا باید از ابتدای سال ضمن مشارکت فعال، نقطه شروعی برای خود ترسیم و در پایان سال فعالیت کارگروه را ارزیابی نمایند.

***
مدیر نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گرگان گفت: با توجه به این که بیش از 50 درصد تاسیسات گردشگری استان در مرکز استان واقع شده، نظارت بر تاسیسات گردشگری این شهرستان از طریق این اداره نیز به عمل می آید.
یاسر قندرهاری در جلسه هم اندیشی گردشگری و سرمایه گذاری این اداره با معاونت گردشگری استان اعلام کرد: این اداره آمادگی لازم برای هر گونه همکاری و تفویض اختیار در این حوزه را دارد و می تواند در راستای قوانین مصوب برخی از فعالیت های حوزه گردشگری را به صورت مستقل انجام دهد.
وی در ادامه به فعالیت های حوزه تخصصی گردشگری و سرمایه گذاری اشاره داشت و افزود: فعالیت های حوزه گردشگری اعم از بازدیدها، نظارت ها و ارزیابی عملکرد واحدهای تحت پوشش حوزه شهرستان گرگان از جمله فعالیت های قابل پیگیری در این حوزه است.
قندهاری خاطرنشان کرد: بیش از نیمی از تاسیسات گردشگری گلستان در شهرستان گرگان به دلیل مرکزیت استان واقع شده و وسعت کار نظارت استانی این ضرورت را ایجاب می کند که برخی فعالیت ها از طریق اداره شهرستان پیگیری شود.

***
به منظور نظارت بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران ورودی به کردکوی، گروه نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان فعال شد.
مدیر نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان کردکوی گفت: با توجه به ایام پیک سفر و شروع مجدد سفرهای تابستانه، اقدام به تشکیل گروه نظارتی و بازرسی از خدمات قابل ارائه دستگاه های اجرایی عضو و بخش خصوصی متشکل از نمایندگان ادارات فرمانداری، بهداشت، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، شهرداری، صنعت و معدن و ... در شهرستان کردکوی شده است.
حمید منوچهری افزود: در این راستا اولین جلسه برنامه ریزی، کارشناسی و بازدید مشترک از خدمات قابل ارائه برگزار و خدمات قابل ارائه به مسافران و گردشگران در این ایام بررسی شد.

***
دهمین جلسه مدیران مدارس علمیه گلستان با حضور معاونین آمار و بررسی و تهذیب حوزه های علمیه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان گرگان برگزار شد.
مدیر حوزه علمیه گلستان در این جلسه گفت: مدیران مدارس علمیه استان در جوی صمیمی و دوستانه و به دور از تنش و حاشیه به اداره مدارس مشغولند.
حجت الاسلام مصطفی ملکی افزود: یکی از چالش های بزرگ حوزه ها در مقام اجرا، تامین نیروی انسانی و مدیر توانمند است و این خلأ باید در مرکز مدیریت با برنامه ریزی و تدبیر پر شود.
عضو شورای علمیه استان گلستان تصریح کرد: اگر طلبه ممتاز و با اخلاق، پژوهشگر خوب، استاد ماهر و... می خواهیم نیازمند یک مدیر توانمند هستیم.
حجت الاسلام ملکی در پایان با اشاره به مسائل مالی حوزه های علمیه گفت: کاهش بودجه های جاری سبب تضعیف فعالیت های مدارس شده و حوزه علمیه را از رسیدن به اهداف والای خود دور می سازد.
در ادامه هر یک از مدیران مدارس ضمن گلایه از کاهش بودجه های جاری حوزه های علمیه نظرات و پیشنهادات خود را به اطلاع معاونین آمار و بررسی و تهذیب حوزه های علمیه رساندند.

***
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با رییس کل دادگستری ضمن تشریح سیمای منابع آبی استان خاطرنشان کرد: موضوع آب و بحران آن دیگر از یک دستگاه خارج و به فرادستگاهی و دغدغه ملی تبدیل شده است.
علی نظری نقش دستگاه قضایی در کمک و حل مسایل بخش آب را مهم توصیف کرد و افزود: به کمک سیستم قضایی ما می توانیم در برخورد با متخلفین بخش آب موفق عمل کنیم و همکاری و مساعدت هر چه بیشتر دستگاه قضایی در این امر باعث کاهش تخلفات و احیاء منابع آبی می شود.
رییس کل دادگستری گلستان نیز با مهم خواندن مسئله آب گفت: باید همه در حل این مسئله کمک کنیم و سعی کنیم ارتباطات نزدیک تر باشد تا شاهد عملکرد و موفقیت بیشتری باشیم.
هادی هاشمیان به شورای حفظ بیت المال اشاره کرد و گفت: این شورا فرصت خوبی است تا مسایل مهم آب در آن طرح شود.

***
به منظور آشنایی اصحاب رسانه با فعالیت‎های آموزشی و مهارتی آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان بازدید نیم‎روزه‎ای از کارگاه‎های مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای (مرد) شهرستان گرگان صورت گرفت.
هفته مهارت و کارآفرینی بهانه‎ای شد تا خبرنگاران رسانه‎های گروهی با فعالیت‎های آموزشی و مهارتی آموزش فنی و حرفه‎ای استان گلستان آشنا شده و از نزدیک این اقدامات را لمس کنند.
مرکز آموزش فنی و حرفه‎ای برادران شهرستان گرگان دارای 22 کارگاه در بخش‎های صنعت، کشاورزی و خدمات است که هر کارگاه 14 الی 16 نفر ظرفیت استاندارد دارد که در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعالیت می‎کنند، سه کارگاه 18 ماهه شامل مکانیک صنایع، ماشین ابزار و برقی صنعتی برای مهارت‎آموزان فعال است.

***
چهارمین جلسه تخصصی کارگروه زیارتی استان گلستان ویژه بازنگری شرح وظایف مدیر و معاونین راهنمای عمره با حضور کلیه اعضاء در شرکت مرکزی کارگزاران برگزار شد.
در این جلسه در خصوص کلیه بندهای مطرح شده در مورد شرایط انتخاب و شرح وظایف عوامل یاد شده جداگانه بحث و تبادل نظر گردید و تغییرات لازم با شرایط روز پیشنهاد شد.
اعزام عوامل زیارتی جهت خدمت رسانی به زائرین حج تمتع، عمره و اعتاب مقدسه پیرو شرایط و دستورالعمل های خاصی است که هر چند سال یک بار با توجه به شرایط روز مورد بازنگری قرار گرفته و در این راستا سازمان مرکزی حج و زیارت با بهره گیری از نظرات کارشناسی استان ها به این امر اهتمام می ورزد.

***
چهارمین جلسه شورای حوزه علمیه گلستان در سال جدید در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.
در این جلسه که حضرات آیات سیدکاظم نورمفیدی رئیس شورا و مسئول مدرسه امام خمینی (ره) گرگان، شاهرودی مسئول مدرسه امام صادق (ع) علی آباد و حجج اسلام حسینی دبیر شورا و مسئول مدرسه امام صادق (ع) مینودشت، شاعری مسئول مدرسه رضویه کردکوی و ملکی مدیر حوزه علمیه استان حضور داشتند پیرامون مسائل مالی و امور جاری مدارس علمیه استان به بحث و تبادل نظر پرداختند.
این جلسه چهل و نهمین جلسه شورای حوزه علمیه استان گلستان از آغاز تا کنون بود.

***
3039/6159/6203



08/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن