تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح توانمندسازی تشکل های کارگری و کارفرمایی در دولت پیگیری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح توانمندسازی تشکل های کارگری و کارفرمایی در دولت پیگیری می شود سمنان - ایرنا - مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از تدوین آئین نامه طرح توانمندسازی تشکلهای کارگری و کارفرمایی در این وزارتخانه خبر داد.


دلاور نظری روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان افزود: آئین نامه این طرح تدوین شده است و در صورت تصویب در هیات دولت، جایگاه اصلی تشکل های کارگری و کارفرمایی در مراکز تصمیم گیری مشخص و حضور آنها در این مراکز تقویت می شود.
وی خاطرنشان کرد: مطابق برنامه های پیشنهادی، به کشورهای جهان توصیه شده است سقف مشارکت زنان در نهادهای صنفی حداقل تا 30 درصد افزایش یابد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه حضور بانوان در نهادهای صنفی کارگری و کارفرمایی کشور ناچیز است، برنامه ای در دستور است تا حضور بانوان در این تشکل ها افزایش داده شود.
نظری آموزش تشکل ها برای آشنایی آنها با قوانین صنف کارگری را ضروری دانست و افزود: سازمان تشکل های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درصدد است تا با بهره مندی از ظرفیت آموزشی موسسه های علمی و دانشگاهی، زمینه توسعه علمی و کیفی اعضای این تشکل های صنفی را در حوزه اشتغال و تصمیم گیری های کارآفرینی فراهم کند.
وی با بیان اینکه بیش از دو میلیون و 300 هزار نفر عضو تشکل های کارگری و کارآفرینی کشور هستند، گفت: مهمترین دغدغه در مورد این تشکلها، بیمه تشکل های انجمن های ساختمانی است و دولت نیز کمیته ای برای پیگیری این مورد تشکیل داده است.
مدیرکل سازمان های کارگری و کارفرمایی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز در همایش تشکل های کارگری و کارفرمایی استان سمنان حضور یافت.
در استان سمنان 106 تشکل شامل 74 تشکل کارگری و32 تشکل کارفرمایی با هزار و 500عضو فعالیت می کند.
در این آئین با حضور برخی مسوولان استان سمنان، تعدادی از نمایندگان تشکلها به بیان مسایل و مشکلات پرداختند و از برترین های جامعه کارگری در این استان نیز تجلیل شد.
7340/6103/1772









07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن