تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818891637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت 298 دانش‌آموز کاردانش و فني‌ و حرفه‌اي در مسابقات کشوري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۴ب.ظ)
رقابت 298 دانش‌آموز کاردانش و فني‌ و حرفه‌اي در مسابقات کشوري موج-مديرکل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: 298 نفر در سيزدهمين دوره مسابقات کشوري علمي-کاربردي شاخه کاردانش در کرمان با يکديگر به رقابت مي‌پردازند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدمصطفي آذرکيش در حاشيه برگزاري سيزدهمين دوره مسابقات کشوري علمي و کاربردي شاخه کار و دانش در کرمان، با بيان اين که اين مسابقات در مرحله نخست در سطح هنرستان، سپس منطقه و استان و در نهايت در مرحله کشوري برگزار مي‌شود افزود: فرزندان ما در سيزدهمين دوره مسابقات کشوري علمي و کاربردي، استعداد و توانمندي مهارتي خود را به نمايش مي‌گذارند ضمن اين که هدف ما افزايش سطح مهارتي است.
مديرکل دفتر کار دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: يکي از اهداف اصلي اين مسابقات، ارتقاي سطح آگاهي جامعه نسبت به آموزش و کيفيت بخشي به فعاليت‌هاي آموزشي مي‌باشد از اين رو انتظار مي‌رود که اصحاب رسانه فعاليت‌ها و واقعيات مربوط به آموزش‌هاي مهارتي کشور را به اطلاع خانواده‌ها برسانند.
وي تصريح کرد: 765 هزار هنرجو در هنرستان‌هاي کاردانش و فني‌وحرفه‌اي در قالب 264 رشته مشغول تحصيل هستند و سعي مي‌شود متناسب با نيازهاي بومي و منطقه‌اي هر استان اين رشته‌ها تعيين و فراگير شود.
مديرکل دفتر آموزش متوسطه دوره دوم کاردانش وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: هرجا که آموزش‌ها بر اساس نيازهاي بومي و منطقه‌اي و حتي ملي انجام شده، تضمين کننده اشتغال بوده است.
آذرکيش بيان کرد: در حال حاضر 40 درصد از دانش‌آموزان دوره متوسطه در هنرستان‌هاي فني‌وحرفه‌اي و کار و دانش مشغول تحصيل هستند و آنچه که مد نظر ما و مورد تاکيد مقام معظم رهبري بوده است، تکيه بر توسعه آموزش‌هاي مهارتي در کشور است و سال آينده اين هدف بيشتر دنبال خواهد شد.
آذرکيش در پايان خاطرنشان کرد: استانداردهاي آموزش مهارت ما با کمک دستگاه‌ها تامين مي‌شود و ميزان ضريب اشتغال را بالا مي‌برد از اين رو هماهنگي بين دستگاه‌هاي اجرايي و همچنين بين تقاضا و عرضه‌کنندگان آموزش‌هاي مهارتي به حداکثر بهره‌وري در اين زمينه کمک خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن