تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815623153




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی فنلاند برای سرمایه گذاری درحوزه محیط زیست و تصفیه آب درفشافویه شهرری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آمادگی فنلاند برای سرمایه گذاری درحوزه محیط زیست و تصفیه آب درفشافویه شهرری شهرری - ایرنا - سفیر فنلاند در تهران گفت: کشورش برای سرمایه گذاری در حوزه محیط زیست و تصفیه آب در بخش فشافویه شهرستان ری آمادگی کامل دارد


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری ری « هری کمراینن» سفیر کشور فنلاند در سفر به شهرستان ری ضمن دیدار از شهرک صنعتی و مراکز توریستی شهر حسن آباد ایران را کشوری پهناور در خاورمیانه و دارای فرهنگ غنی و تاریخ کهن و طبیعت زیبا و جذاب دانست و افزود: ظرفیت ها و قابلیت های موجود در ایران موجب اتصال و ارتباط بین این کشور و فنلاند در موضوعات مختلف اقتصادی، ساسی و فرهنگی می باشد.
وی فنلاند را کشوری کوچک اما دارای تولیدات فراوان برشمرد و افزود: فنلاند آمادگی دارد تا تجربیات خود را در زمینه های مختلف تولیدی ، صنعتی و آموزشی در اختیار کشور ایران قرار دهد.
سفیر فنلاند افزود: باید همکاری های متقابل بین دانشگاه های دوکشور برقرار شود و یکی دیگر از ظرفیت هایی که موجب ارتباط و اتصال بین ایران و فنلاند می شود آموزش هایی است که در دو کشور وجود دارد که می تواند زمینه ساز همکاری های خوبی بین دوکشور باشد.
وی خاطرنشان کرد که برای فنلاند بسیار پراهمیت است که از صنایع و واحدهای تولیدی موجود در حسن آباد دیدن کرده تا زمینه سرمایه گذاری سرمایه گذاران در این شهرک فراهم شود.
سفیر فنلاند با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 این توافقات را نقطه عطفی برای ایجاد صلح در خاورمیانه و روابط ایران و کشورهای میانه خواند و تاکید کرد: انجام این توافق پنجره جدیدی برای ارتباط مناسب و سازنده سیاسی ، فرهنگی، اقتصادی و تجاری بین ایران و دیگر کشورها گشوده خواهد شد.
سفیر فنلاند در پایان روابط سیاسی بین ایران و فنلاند را خیلی خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوارم با تعامل و همکاری دو کشور زمینه های تبادل اقتصادی و تجاری بیشتری فراهم شود.
هری کمراینن همچنین در دیدار از شهرک صنعتی حسن آباد از تمایل خود برای سرمایه گزاری کشورش در حوزه واحد های صنعتی و تولیدی شهرک حسن آباد خبر داد.
در دیدار سفیر فنلاند با فرماندار شهرستان ری نیز در خصوص وضعیت آب های آلوده شهرستان ری و تجربه های موفق فنلاند در این حوزه تبادل نظر شد.
فرماندار شهرستان ری در حاشیه این دیدار به ارائه آماری در خصوص وضعیت آب های آلوده شهرستان ری پرداخت و گفت: شهرستان ری دارای یک میلیارد و 200 میلیون لیتر آب آلوده است.
1637/1831



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن