تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799019884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه ها فنی و حرفه ای خراسان جنوبی 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پروژه ها فنی و حرفه ای خراسان جنوبی 15 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد بیرجند - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با بیان اینکه شش میلبارد و 500 میلیون ریال برای تکمیل پروژه های عمرانی این اداره کل اختصاص یافته، گفت: اما برای تکمیل این پروژه های نیمه تمام به 15 میلیارد ریال دیگر نیاز است.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی، حسین خوش آیند در دیدار با استاندار خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر 22 مرکز دولتی، دو مرکز علمی کاربردی فنی و حرفه ای و 125 کارگاه آموزشی با قابلیت آموزش 380 حرفه در سطح استان در حال فعالیت است.
وی ظرفیت آموزشی مراکز دولتی فنی و حرفه ای را در سال 15 هزار نفر عنوان کرد و گفت: سال گذشته بیش از 19 هزار نفر در مراکز دولتی آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.
خوش آیند با بیان اینکه ترویج و گسترش فعالیت های فنی و حرفه ای و آموزش مهارت های مورد نیاز بازار کار مدنظر این سازمان است، گفت: پارسال در این راستا هزار و 459 نفرساعت آموزش در کارگاه های جوار زندان، 548 نفرساعت در پادگان ها برای سربازان، 2 هزار و 441 نفر ساعت آموزش در مناطق روستایی، 2 هزار و 996 نفر ساعت در کارگاه های سیار شهری، 725 نفر ساعت اصناف، یک هزار و 47 نفر ساعت آموزش در کارگاه های جوار دانشگاهی ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه تا حدودی دانشگاه ها و مراکز عالی به سمت و سوی آموزش های فنی و حرفه ای سوق داده شده اند، گفت: سال گذشته 6.2 درصد کارآموزان را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل دادند.
خوشایند در بخش دیگری انعطاف پذیری برنامه های فنی و حرفه ای را فوق العاده دانست و افزود: با توجه به اینکه استانداردهای فنی و حرفه ای بین المللی است اما آموزش های مراکز را بر اساس نیاز مردم و بازار کار تغییر می دهیم.
وی تعداد آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در استان را 155 آموزشگاه برشمرد و تصریح کرد: تعهد سالانه این آموزشگاه ها 7 هزار نفر است اما سال گذشته 998 هزار نفرساعت آموزش در این آموزشگاه ها ارائه شده است.
وی با بیان اینکه سال گذشته 27 هزار و 372 نفر در آزمون های فنی و حرفه ای استان شرکت کردند، یادآور شد: 67.3 درصد کارآموزان نمره قبولی را کسب کردند.
خوشایند همچنین از اجرای طرح نیازسنجی مهارت برای نخستین بار در استان خبر داد و افزود: این طرح در 11 شهرستان استان و در سه بخش کشاورزی، خدمات و صنعت اجرا شد که هر سه ماه یکبار نسبت به ارائه آموزش های مورد نیاز بازار کار اقدام می شود.
وی در ادامه به تبدیل وضعیت 100 نفر از مربیان حق التدریس مراکز فنی و حرفه ای استان به پیمانی اشاره کرد و گفت: طی آزمون استخدامی که از مربیان حق التدریس اخذ شد این افراد طی دو ماه آینده به صورت پیمانی استخدام می شوند.
خوشایند در ارتباط با اعتبارات فنی و حرفه ای خراسان جنوبی یادآور شد: 2.16 درصد اعتبارات کشور به مرکز فنی و حرفه ای استان واگذار می شود.
وی افزود: پارسال میزان درآمد این سازمان معادل 762 میلیون تومان بود که از این مبلغ 575 میلیون تومان به استان برگشت داده شد.
خوش آیند گفت: میزان اعتبار سازمان در سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان بود که توانستیم سه پروژه عمرانی در سه شهرستان را به بهره برداری برسانیم.
6054/6121



07/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن