تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798256302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوی بدحجابی را هر وقت بگیرید، منفعت است!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
برخورد با بدحجابی جلوی بدحجابی را هر وقت بگیرید، منفعت است!

لزوم تصویب جزییات طرح عفاف و حجاب توسط نمایندگان ملت؛
جلوی بدحجابی را هر وقت بگیرید، منفعت است!
طرح عفاف و حجاب در آخرین روزهای تیر ماه از سوی نمایندگان خانه ملت به تصویب رسید. طرحی که می بایست با در نظر گرفتن تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی این مساله سال‌ها پیش به تصویب رسیده و به اجرا گذاشته می‌شد.



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، در آخرین روزهای تیر ماه، طرح عفاف و حجاب از سوی نمایندگان خانه ملت به تصویب رسید. کلیات این طرح پس از بحث و بررسی از سوی اعضا و مسولان مربوطه و بدون حضور نماینده هیت دولت به رای گذاشته و توسط اعضای کمیسیون تصویب شد. طرحی که می بایست با در نظر گرفتن تمامی ابعاد این مساله نظیر ابعاد فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آن سال‌ها پیش به تصویب رسیده و به اجرا گذاشته می‌شد.
  اقدامی که اگر صورت می‌گرفت، امروزه شاهد وضع نابسامان عفاف و حجاب در اکثر نقاط کشور خصوصا شهرهای با تراکم جمعیتی بالا نبودیم. سندروم بدحجابی که دامنه نفوذ آن به دورترین شهرها و روستاهای کشور نیز رسیده است.
  بی تردید اساس و پایه هر جامعه متکی به نهادی به نام خانواده است. از بعد استراتژیک متزلزل و فلج ساختن یک کشور به تزلزل خانواده های تشکیل دهنده جوامع آن کشور بستگی دارد. نهادی که نقش حفاظت آن به دست زن و مردی است که افراد و نفوس جامعه را تشکیل می دهند.
  بنابراین تزلزل شخصیتی هر فرد آسان‌ترین و بهترین راه ممکن به منظور منفعت جویی اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هر جامعه می باشد. یکی از راه های ایجاد این تزلزل مسموم ساختن فضای جامعه اسلامی با پدیده ای است به نام بدحجابی؛ کلمه ای ساده و چند بخشی ولی با ابعاد بسیار پیچیده، ابعادی که از مافیایی اقتصادی تا مافیایی سیاسی درگیر آن هستند.
  امروزه اگر نیم نگاهی به فضای عمومی جامعه بیاندازیم، آرایش ها و سبک پوشش ها تداعی گر آرایش و سبک پوشش‌های مانکن های در کوچه و پس کوچه های بعضی از شهرک‌های کشورهای غربی است.
  آرایش‌هایی که نه تنها در کشور با نام اسلامی بلکه در کشورهای غربی نیز پذیرفته شده، نیست؛ ساپورت هایی که از اوایل دهه نود وظیفه پوشاندن قسمتی از بدن زنان جامعه ما را عهده دار شده اند، خود وسیله ای برای جلب توجه بیشتر شده اند. ساپورت های رنگی، ساپورت هایی با طراحی خط نستعلیق که توجه هر بیننده ای را جلب می‌کنند و هم اکنون نیز مانتوهایی با دوخت نامناسب و بدون دکمه تکمیل کننده این کلکسیون وارداتی شده اند. کلکسیونی جذاب با زرورق های شیک اما با محتوایی سمی و کشنده.
  منتفعان این نوع سبک و پوشش بی شک گروه‌های متفاوتی هستند و بزرگترین متضرر آن هم خانواده‌ها هستند که نتیجه آن دامنگیر زنان و دختران جامعه خواهد شد. همانطور که امروزه زنان جامعه غربی قربانی این به ظاهر آزادی هستند، آزادی که در واقعیت جز تنهایی، یاس، افسردگی چیز دیگری برای آنان به ارمغان نیاورده است. زنانی که برده جنسی مردان سیاسی کشورشان شده اند.
  اما پرسشی که هیچ وقت به آن پاسخ داده نشده این است که چرا دستگاههای متولی فرهنگی در کشور تنها از کانال قانون برای پیش برد اهدافشان استفاده می کنند، شاید این مطمئن ترین کانال باشد ولی قطعا بهترین آن نیست. چرا با هزینه گزافی که از بیت المال مسلمین صرف می شود گامی در جهت پیش برد اهداف آن برداشته نمی شود.
  اما آنچه از نمایندگان به عنوان امین مردم انتظار می رود، پرداختن به قانونی است که تمامی منفعت جویان این پدیده شوم اجتماعی اعم از تولید کنندگان، طراحان قانون شکن پوشاک و منفعت طلبان فرهنگی را شامل شود.
  امیدواریم جزییات طرح مصوب مجلس در خصوص عفاف و حجاب هرچه زودتر به تصویب نمایندگان رسیده و شاهد ابلاغ واجرای آن به وسیله نهادهای مسئول باشیم./ ایران اسلامی 115  



۰۷/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن