تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری اردوی جهادی قرآنی در ورامین توسط ناحیه بسیج کربلا+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
برگزاری اردوی جهادی قرآنی در ورامین توسط ناحیه بسیج کربلا+عکس
ناحیه بسیج کربلا با هدف ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی طی چهار روز اقدام به برگزاری اردوی جهادی قرآنی در ۱۳ نقطه از شهرستان ورامین کرد.

خبرگزاری فارس: برگزاری اردوی جهادی قرآنی در ورامین توسط ناحیه بسیج کربلا+عکس



به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس پس ابلاغ فرمان راه‌اندازی اردو‌های جهادی قرآنی توسط فرمانده سپاه تهران بزرگ، نواحی مختلف بسیج از جمله ناحیه کربلا برنامه‌های خود را برای اعزام گروه‌های قرآنی به مناطق محروم تدوین کردند.  

  علیرضا تیموری فرمانده ناحیه بسیج کربلا در گفت‌وگو با فارس از اعزام نخستین گروه قرآنی به مناطق محروم خبر داد و گفت: ناحیه بسیج کربلا در سال‌های اخیر اردو‌های جهادی عمرانی در نقاط مختلف کشور برگزار کرده و امسال با پیشنهاد سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ راه‌اندازی اردو‌های جهادی قرآنی با اولویت مناطق محروم اطراف تهران در دستور کار ما قرار گرفت که اولین گروه طی روز‌های اخیر به مناطق محروم شهرستان ورامین اعزام شدند.  

  وی با اشاره به اعزام 30 نفر از مربیان قرآنی ناحیه بسیج کربلا به اردوی جهادی گفت: طی هماهنگی با ناحیه بسیج ورامین نقاط محروم این منطقه شناسایی و پس از ارزیابی کار‌ها و شاسایی کمبود‌ها و نیاز‌مندی‌ها برنامه از روز 3 مرداد‌ماه در پایگاه‌های بسیج منطقه آغاز شد. تیموری درخصوص برنامه‌های اجراشده در این اردو گفت: برنامه‌های قرآنی در 13 پایگاه بسیج با موضوع روخوانی و روانخوانی، مفاهیم و در برخی از نقاط بنا به درخواست مردم با موضوع احکام اجرا می‌شود، البته اعضای گروه در منطقه ساکن نیستند و هر روز صبح به ورامین اعزام و بعد از ظهر به تهران باز‌ می‌گردند.  

  فرمانده ناحیه بسیج کربلا از استقبال خوب مردم از این اردو‌ها خبر داد و گفت: در روز‌های برگزاری اردو عموم علاقه‌مندان استقبال بسیار خوبی از دوره‌ها داشتند. یکی از خانم‌های شرکت‌کننده در کلاس‌ها می‌گفت: پدر من اجازه نمی‌دهد که از منزل خارج شوم اما وی هنگامی که از برگزاری این اردو باخبر شد به من اجازه داد تا در کلاس‌ها قرآنی شرکت کنم. همچنین از آنجایی که اردوی ما رو به اتمام است بسیاری از مردم تقاضای تمدید آن را دارند.  

  وی از اعزام گروه‌های قرآنی به سه استان محروم کشور در ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در اردو‌های بعدی، فعالان قرآنی ناحیه بسیج کربلا به همراه جهاد‌گران اردو‌های عمرانی به مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان، همدان و خراسان شمالی اعزام می‌شوند.  

  انتهای پیام/

94/05/07 - 08:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن