تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار : بروز ظرفیتها و پتانسیل ها بابل نیاز به حمایت مسوولان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار : بروز ظرفیتها و پتانسیل ها بابل نیاز به حمایت مسوولان دارد ساری - ایرنا - فرماندار بابل گفت : این شهرستان بدلیل داشتن ظرفیت ها و پتانسیل های متعدد در همه عرصه ها نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان است.


محمد تقی عباسپور روز سه شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی بوستان سراج بابل بیان کرد: احداث پارک و گسترش سرانه فضای سبز زمینه شور و نشاط و بالندگی را در شهر فرآهم می کند.
وی ادامه داد: بدون تردید با گسترش آپارتمان نشینی در شهرها احداث پارک ها و فضای سبز امکان تنفس برای شهروندان را ایجاد خواهد کرد.
وی گفت: یکی از وظایف مهم حکومت ها افزایش امید به زندگی در مردم می باشد که احداث پارک ها یکی از این موارد است.
فرماندار بابل اظهارداشت: وقتی شهروندان به موقع عوارض پرداخت می کنند انتظار دارند مسئولان شهری برای رفاه آنها اقدامات اساسی را انجام دهند.
وی ضمن قدردانی از همه مدیرانی که تاکنون برای توسعه و آبادانی شهر بابل تلاش کردند، بیان داشت: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های موجود در شهرستان توسعه همه جانبه و خدمترسانی به مردم باید با شتاب بیشتری انجام شود.
عباسپور همچنین با بیان اینکه بابل نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان است؛ گفت: برای داشتن شهری ایده آل و تحقق آرمانهای نظام و انقلاب که آرزوی همه شهدا بوده است نیازمند حمایت همه مسئولان اجرائی ، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس می باشیم.
در ادامه رئیس کمیسیون فضای سبز و پارکهای شورای اسلامی شهر بابل نیز در این مراسم گفت: احداث پارک گامی موثر برای ایجاد روحیه شاد و سالم در بین شهروندان است.
حسن نتاج بیان کرد: چهار طرح مهم در دوره چهارم فعالیت شورای ها در دستور کار قرار گرفت که می توان به پارک پردیس نوشیروانی و پارک کتی که یک ماه آینده افتتاح خواهد شد، اشاره کرد.
وی خواستار افزایش سرانه فضای سبز بابل شد و گفت: اکنون فضای سبز بابل کمتر از دو متر می باشد در حالی که شهرهای کویری چون قم و اصفهان بیش از این از سرانه سبز برخوردارند.ک/2
7328/6097



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن