تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803041242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر صنعت: بخش معدن، پیشرو در تحقق اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر صنعت: بخش معدن، پیشرو در تحقق اقتصاد مقاومتی است انزلی - ایرنا - معاون توسعه مدیریت، منابع انسانی و امور استان های وزارت صنعت ، معدن و تجارت بخش معدن را پیشرو در تحقق اقتصاد مقاومتی خواند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی یزدانی روز سه شنبه در سیزدهمین اجلاس عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران اظهار کرد: در سیاست های کلی نظام در بخش معدن؛ اولویت بر تامین مواد مورد نیاز ، صادرات مواد معدنی فراوری شده و استفاده از دانش زمین شناسی و گسترش ارتباطات بین المللی است .
وی خاطرنشان کرد: معادن، ثروت خدادادی است که اگر به خوبی استخراج ، فراوری و نظارت شود؛ از غنی ترین منابع ایجاد ثروت در کشور هستند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر بخش معدن در اقتصاد مقاومتی افزود: بخش معدن، متکی به درون و با ظرفیت برون گرایی است و با داشتن مردم و دولت در کنار خود، ظرفیت حرکت و توسعه خوبی دارد.
وی خاطرنشان کرد : متولیان و دست اندرکاران بخش معدن باید همان نگاهی که تیم هسته ای به منافع و عزت کشور دارند، به انفال و ثروت ملی داشته باشد و از نگاه منطقه ای و جناحی اجتناب کنند.
یزدانی با بیان این که توسعه بخش معدن با ساختارهای دولتی ممکن نمی شود، متذکر شد : توسعه صادرات در این بخش، رسالت وزارتخانه و تشکل نظام مهندسی معدن است .
وی تصریح کرد: ما با داشتن منابع غنی سنگ های تزئینی تنها 170 میلیون دلار صادرات داریم در حالی که کشور ترکیه 10 برابر ما صادرات دارد.
وی با بیان اینکه راه عبور بخش خصوصی از سعی و خطای فردگرایانه ورود به خرد جمعی در قالب تشکل هاست، تاکید کرد: تشکل ها می توانند با حضور در اقتصاد، جلوی دلال ها را بگیرند.
وی با بیان اینکه کمتر از فضای رسانه ای برای معرفی ظرفیت معادن کشور استفاده شده، متذکر شد: حفظ و افزایش بهره وری، ایجاد فضای رقابتی، کاهش قیمت تمام شده ، ارتقای سطح درآمدی مردم ، توجه به رشد علمی مهندسی ، ارتقای دانش فنی، وضع مقررات مناسب و ایجاد تشکل های حرفه ای از موارد مهم قابل پیگیری است.
یزدانی با اشاره به وجود هشت هزار اتحادیه صنفی در کشور اظهار کرد: نظام مهندسی معدن با ساختار سازمانی و نیروی انسانی متخصص بعنوان تشکلی که بر مبنای قانون و محوریت حرکتش بر موضوعی به نام انفال است، از اهمیت خاصی برخوردار است .
وی افزود: در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در سه محور اقتصاد مقاومتی ، تعالی فرهنگی و دانش و توسعه دانش فناورانه به صراحت به بخش معدن تاکید شده و رسالت این تشکل فراگیر در تعامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت را باید مهم تلقی کرد .
سیزدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران، با شرکت مسئولان سازمان نظام مهندسی کشور روزهای سه شنبه و چهارشنبه در دهکده ساحلی انزلی جریان دارد.ک/2
6030/2007



06/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن