تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت 600 شرکت کننده لرستاني در مسابقه کتبي دعاي مکارم‌الاخلاق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۴۶ب.ظ)
مدير عامل اتحاديه مؤسسات قرآني لرستان: رقابت 600 شرکت کننده لرستاني در مسابقه کتبي دعاي مکارم‌الاخلاق موج - خرم‌آباد - مدير عامل اتحاديه مؤسسات قرآني لرستان گفت: در لرستان 600 نفر براي شرکت در اين مسابقه نام‌نويسي کردند که کوهدشت با 345 نفر و رومشگان با 17 نفر به ترتيب بيشترين و کمترين آمار را دارند.
حجت‌الاسلام مهدي اميديان، مديرعامل اتحاديه مؤسسات و مراکز قرآني ـ مردمي استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج در خرم‌آباد از برگزاري مسابقه کتبي دعاي مکارم‌الاخلاق خبر داد و گفت: اين مسابقه صبح روز پنجشنبه، هشتم مرداد در 10 حوزه امتحاني استان برگزار خواهد شد.
وي با بيان اين‌که با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري مبني بر ترويج سبک زندگي اسلامي، دعاي مکارم‌الاخلاق بهترين منبع براي ورود به سبک زندگي اسلامي است، افزود: در کل استان 600 نفر براي شرکت در اين مسابقه نام‌نويسي کردند که کوهدشت با 345 نفر و رومشگان با 17 نفر به ترتيب بيشترين و کمترين آمار را دارند و شهرستان سراب‌دوره نيز متقاضي نداشت.
اميديان اضافه کرد: اين آزمون در شهرهاي خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود، ازنا، اليگودرز، نورآباد، پل‌دختر، الشتر و رومشگان برگزار مي‌شود، ادامه داد: در همه شهرستان‌ها به‌جز رومشگان، اين آزمون در ادارات تبليغات اسلامي برگزار مي‌شود و در رومشگان نيز حوزه امتحاني در مؤسسه روح‌الامين اين شهرستان است.
مدير عامل اتحاديه مؤسسات و مراکز قرآني ـ مردمي لرستان در رابطه با دعاي مکارم‌الاخلاق گفت: دعاي مکارم‌الاخلاق يکي از دعاهاي معروف امام سجاد(ع) و دعاي بيستم صحيفه سجاديه است. وي افزود: اين دعا به‌دليل دارا بودن محتوا و مضامين عالي و ابعاد تربيتي و سير و سلوکي از سوي سالکان و عارفان و محققان و دعاپژوهان مورد توجه بسيار قرار گرفته و شرح و تفسيرهاي فراوان بر آن نوشته شده است.
اميديان ادامه داد: بررسي اين دعا از اين جهت داراي اهميت است که داراي ابعاد گوناگون و از آن جمله توجه به حيات جمعي و تلقين و ارزش‌گذاري اموري است که فرد در زندگي خود بايد آن‌ها را به‌کار گيرد.
وي گفت: اين دعا از ۲۲ قسمت تشکيل شده که هر قسمت با درود بر محمد و آل‌محمد شروع ‌گرديده و با در خواست‌هايي که هر کدام اخلاق پسنديده مي‌باشد دنبال مي‌گردد و همه آن سي قسمت مضمون‌شان درخواست توفيق الهي مي‌باشد.
مدير عامل اتحاديه مؤسسات قرآني ـ مردمي استان لرستان يادآور شد: اين مسابقه در قالب برنامه‌هاي ويزه رمضان با همکاري اتحاديه مرسسات قرآني لرستان و ادارات ارشاد و تبليغات اسلامي برگزار شده است و در پايان از هر شهرستان سه نفر به‌عنوان برگزيدگان معرفي و از آن‌ها تجليل مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن