تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802693819




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان جشنواره فیلم مادر را همراهی كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: الیكا عبدالرزاقی: مسئولان جشنواره فیلم مادر را همراهی كنند خبرگزاری پانا: الیکا عبدالرزاقی گفت: مسئولان جامعه باید خودشان در جلسات نقد و بررسی جشنواره فیلم و عکس مادر حضور داشته باشند و به هنرمندان اعتماد كنند و اجازه ورود بدهند.
۱۳۹۴ سه شنبه ۶ مرداد ساعت 11:02

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، الیكا عبدالرزاقی درباره جایگاه مادر گفت: جایگاه مادر در همه جای دنیا مقدس است و برای ما بیشتر است چون از كودكی به ما تاكید شده كه بهشت زیر پای مادران است البته این حرف در حد شعار باقی مانده است و خوب است كه كارشناسی تر به این جریان بپردازیم.
وی درباره برگزاری جشنواره فیلم و عكس مادر نیز گفت: برگزاری جشنواره تحت عنوان جشنواره فیلم مادر و با موضوع تخصصی مادر ایده جذابی است اما گاهی زیاده روی می كنیم. فیلم می سازیم درباره قداست و جایگاه مادرو شروع می كنیم به تكریم مادر می كنیم اما باید بدانیم كه بسیاری از مادرها نیاز به تلنگر دارد و سوال مهم این است كه آیا بهشت زیر پای مادرانی كه بچه هایشان را كنار خیابان می گذارند هم هست؟
بازیگر قهوه تلخ ادامه داد: در اینكه مادران از جایگاه بالایی برخوردار هستند و قداست آنها را نمی توان كتمان كرد حرفی نیست و نمی توان آنرا كتمان كرد اما باید به صورت كارشناسی شده به این موضوع پرداخت.
 عبدالرزاقی همچنین گفت: باید در مورد فیلم هایی كه ساخته می شود  و یا هدف هایی كه در فیلم ها  دنبال می شود خوب است قوانینی را نقض كنیم و بدین واسطه به مادرهای جدیدی كه قرار است بچه های نسل جدید را پرورش دهند ، یادآور شویم كه چه راه سختی پیش رو دارند و فیلم هایی بسازیم كه در آن به مواردی همچون مسئولیت پذیری و اینكه چقدر مدیریت خانواده در بهبود جامعه موثر است و مادر در هر جامعه ای ستون خانواده است و اگر نباشد خانواده ای وجود ندارد اشاره شده باشد.
بازیگر «گاهی به پشت سرت نگاه كن» خاطرنشان كرد: باید دید آیا مادران نسل جدید می توانند ستون یه خانه باشند و خانواده تشكیل دهند این ها همه دغدغه هایی است كه باید در این نوع جشنواره های تخصصی به آنها پرداخته شود و توجه داشته باشیم كه اگر از بخش شعارگونه بیرون آییم می توانیم با ایده و افكار جدید تكانی به جامعه بدهیم .
عبدالرزاقی با بیان اینكه جشنواره تنها به صرف برگزاری و نمایش فیلم با محوریت مادر نباشد، گفت:باید در این جشنواره جلساتی با حضور كارشناسان و روانكاوان برگزار شود تا بتوانند تاثیرات خوبی بگذارند و در كنار آن اتاق فكرهایی تشكیل شود كه واقعا فكر كنند و ما نظاره گر این جریان باشیم همه این عوامل موجب می شود تا فیلمنامه نویسان نیز درباره مادری فیلمنامه های با كیفیت بالایی بنویسند.
 وی ادامه داد: از جمله مواردی كه مسئولان جشنواره فیلم مادر باید به آن توجه داشته باشند این است كه با مسئولان هماهنگی هایی داشته باشند تا بتواند در دادگاه ها پرونده ها را ببیند تا بدین وسیله دست فیلمنامه نویسان در مورد این موضوع باز باشد. یادمان باشد كه نمی‌خواهیم سایه نمایی كنیم اما اتفاقاتی می افتد كه اجازه نداریم درباره آنها فیلم بسازیم اما این نوع جشنواره ها می توانند مسئولان را متقاعد كنند زیرا در جامعه ای زندگی می كنیم که مادر مقوله مهمی است.
بازیگر «در حاشیه» یادآور شد: مسئولان جامعه باید خودشان در این جشنواره ها  در جلسات نقد و بررسی حضور داشته باشند و به هنرمندان اعتماد كنند و اجازه ورود بدهند.
وی درباره انتخاب فاطمه گودرزی به عنوان دبیر جشنواره فیلم مادر نیز گفت: فاطمه گودرزی بانوی بسیار محترمی هستند و در بازیگری نیز بسیار توانمند هستند و به دلیل محبوبیت و شخصیت جذاب خود  و از این جهت كه خودشان هم مادر هستند بهترین انتخاب به عنوان ریاست جشنواره مادر هستند ضمن اینكه اعتماد كامل هم به او وجود دارد.
نخستین جشنواره فیلم و عکس مادر به دبیری فاطمه گودرزی، 25 الی 29 مردادماه در تهران برگزار می شود.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن