تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816645799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا هوملس در دورتموند ماند؟


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
چرا هوملس در دورتموند ماند؟




کاپیتان باتجربه دورتموند از دلایل ماندن خود در این تیم آلمانی با وجود پیشنهادهای زیادی که داشت، سخن گفت. او تاکید کرد که توخل می‌تواند دورتموند را بار دیگر به قدرت نخست فوتبال آلمان تبدیل کند.





خبرگزاری ایسنا: متس هوملس، ستاره خط دفاعی بوروسیا دورتموند یکی از بهترین و سرشناس‌ترین مدافعان فوتبال آلمان و اروپا به شمار می‌آید. تیم‌های سرشناس اروپایی چند سالی است که در فصل‌ جابه‌جایی تابستانی و زمستانی اصرار دارند تا این بازیکن را جذب کنند اما او هر ساله به بهانه‌ای در دورتموند می‌ماند و به نظر می‌رسد که می‌خواهد در دورتموند بازنشسته شود.

بعد از جدایی یورگن کلوپ از دورتموند انتظار می‌رفت که ستاره‌های این تیم به ویژه متس هوملس هم به تیم‌های بزرگ‌تری بروند. منچسترسیتی، منچستریونایتد و بارسلونا از تیم‌هایی هستند که به جذب کاپیتان دورتموند علاقه دارند اما هوملس بار دیگر تصمیم گرفت که همه این پیشنهادها را نادیده بگیرد و در دورتموند باقی بماند.

او در گفت‌وگویی که با روزنامه کیکر آلمان داشت، عنوان کرد: نیمه نخست فصل 2014-2015 برای من کابوس‌وار بود. وزنم اصلا ایده‌آل نبود. دوست داشتم که در فصل جابه‌جایی زمستانی از دورتموند جدا بشوم و با حرص و ولع بسیار زیادی غذا می‌خوردم. هر وقت که احساس ناامیدی کنم، زیاد غذا می‌خورم و به وزنم توجه نمی‌کنم. گاهی اوقات دوست داشتم از دورتموند جدا بشوم و گاهی هم اصلا به جدایی فکر نمی‌کنم و دوست دارم بمانم. تنها وقتی تصمیم به جدایی می‌گیرم که بدانم تصمیمم 100 درصد درست است.

او ادامه داد: با توخل، سرمربی جدید نشستم تا درباره آینده‌ام با او صحبت کنم. از نظر او بسیار خوشحال شدم. او من را از اشتباهات شخصی‌ام باخبر کرد. توخل کلمات بسیار خوب و مناسبی را برای توصیف حالت من به کار برد و در نهایت هم قانعم کرد که در دورتموند باقی بمانم. بعد از آن که مشورتم با او تمام شد کاملا مطمئن شدم که با باقی ماندن در دورتموند و کار کردن با مربی جدید می‌توانم روزهای خوشی را تجربه کنم و به همین خاطر هم تصمیم گرفتم تا در دورتموند باقی بمانم و الان از تصمیم خود بسیار خوشحال هستم. الان نسبت به سال 2014 در شرایط بسیار خوبی قرار دارم.

دورتموند در فصل قبل رقابت‌های بوندسلیگا نوسان بسیار زیادی داشت. این تیم در نیم‌فصل نخست نتایج بسیار کابوس‌واری به دست آورد و در رده آخر جدول رده‌بندی قرار گرفت اما سران دورتموند اعتماد خود به یورگن کلوپ را از دست ندادند و در نیمه فصل دوم نتایج این تیم بهتر شد.

هوملس درباره این سوال که آیا توخل می‌تواند دورتموند را بار دیگر با وجود تیم‌های قدرتمندی همچون بایرن مونیخ و ولفسبورگ قهرمان رقابت‌های بوندسلیگا بکند، این گونه پاسخ داد: در آلمان تیم‌های زیادی وجود دارند که چه در خانه خود و چه در آلیانس‌آره‌نا بسیار از بایرن مونیخ می‌ترسند و حتی بسیار پیش می‌آید که قبل از دیدار با بایرن خود را بازنده می‌دانند اما وقتی توخل هدایت ماینتس را برعهده داشت، چنین تفکری در تیمش جاری نبود. من این را آشکارا دیدم. اطمینان دارم که توخل می‌تواند دورتموند را به روزهای اوج خود برگرداند تا با غلبه بر بایرن مونیخ جام قهرمانی را بالای سر ببریم.







تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن