تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818961496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر اسپانیا به لرستان می‌آید


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سفیر اسپانیا به لرستان می‌آید استان‌ها > لرستان - به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد سفیر اسپانیا به لرستان سفر می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اتاق خرم آباد،؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای بررسی و شناسایی فرصت‌ها و ظرفیت‌های مختلف استان و همچنین مذاكره براي افزايش همكاري‌هاي اقتصادی، فرهنگی و آموزشی "پدرو ویینا" در تاریخ 10 مردادماه جاری به خرم‌آباد سفر خواهد کرد. حسین سلاح‌ورزی گفت: به منظور معرفی هر چه بهتر استان به نمایندگان دیگر کشورها در ایران و در راستای توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی استان با کشورهای مختلف برای ورود هر چه بیشتر محصولات استان به بازار دیگر کشورها، این بار خرم‌آباد میزبان سفیر کشور اسپانیا است. وی با اعلام اینکه این سفر، دو روزه خواهد بود افزود: سفیر اسپانیا در این سفر با استاندار لرستان، نماینده ولی‌فقیه در استان، رییس و هیأت‌رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد و همچنین رؤسای دانشگاه‌های لرستان دیدار و گفتگو خواهد کرد. سلاح‌ورزی به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این سفر اشاره کرد و عنوان داشت: همچنین در نظر است سفیر اسپانیا در نشست مشترکی با فعالان اقتصادی لرستان و نمایندگان بخش خصوصی استان راهکارهای افزایش همکاری‌های اقتصادی بین استان لرستان و کشور اسپانیا را بررسی نماید. گفتنی است آمار صادرات ایران به اسپانیا در سه ماهه‌ی اول 94، تقریباً 57 میلیون دلار و شامل آهن، زعفران، انگور، روده و فرش و کف‌پوش است؛ در همین زمینه حجم واردات ایران از این کشور تقریباً 45 میلیون دلار و شامل الکترودهای زغالی، جرثقیل، مرکب چاپ، کاغذ گراف و نخ نساجی بوده است.  

کلید واژه ها: استان لرستان -




دوشنبه 5 مرداد 1394 - 17:45:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن