تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803373722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مراسم تودیع و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم برگزار شد تهران-ایرنا-مراسم تودیع و معارفه معاونین جدید و سابق حقوقی و امور مجلس وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری با حضور معاونان این وزارتخانه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و روسای برخی از دانشگاه های تهران در این وزارتخانه برگزار شد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، عبدالحسین فریدون مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی در مراسم تودیع سعدالله نصیری قیداری معاون سابق و معارفه محمد روشن معاون جدید حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه گفت: نصیری قیداری در مدت تصدی این مسوولیت تعامل مفیدی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشت که جای تشکر دارد و با خدمات خود بسیاری از تلاطم های پیش رو را کم کرد و در زمینه تنظیم لوایح و قوانین نیز ساماندهی خوبی ایجاد شد.
وی ساماندهی آموزش عالی را یکی از مسائل مهم فراروی وزارت علوم برشمرد و تصریح کرد: آموزش عالی در سال های اخیر بسیار توسعه یافته و نیاز به ساماندهی دارد و باید در بحث کیفیت قدم های اساسی برداریم.
وی با بیان اینکه در بحث کمیت و کیفیت نیاز به برنامه ریزی داریم، خاطرنشان کرد: برنامه ششم توسعه در دست تدوین است و برنامه شرکت های دانش بنیان و بحث های فناوری نیاز به قوانین و مقررات جدید دارد و باید قدم های اساسی در این زمینه برداشته شود و امیدواریم روشن با تجربیات، سوابق و ارتباط با حوزه های مختلف در حل این مسائل ما را یاری کنند.
مشاور وزیر و مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم ضمن تشکر از همکاری همه کسانی که در این حوزه بخصوص نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاونان پارلمانی دستگاه های مختلف که مدیران و همکاران حوزه پارلمانی یاری کردند اظهار کرد: امید است این تلاش و همکاری کماکان ادامه یابد و در ادامه قدم های اساسی در توسعه علم، ایجاد دانشگاه های کارآفرین و شرکت های دانش بنیان برداریم.

** افتخار به انتخاب مسیر زندگی در راه علم و معلمی
سعدالله نصیری قیداری نیز در این مراسم، فضای کار در حوزه حقوقی و مجلس را در این دو سال اخیر بسیار سنگین دانست و گفت: من و همکاران سختکوشم در این حوزه از دی ماه 92 تا خرداد 93 از غروب تا پاسی از شب جلسات متعددی را در کنار معاونان وزیر داشتیم و در تمام این جلسات هدف ساماندهی آموزش عالی و برقراری رابطه توام با هماهنگی هرچه بیشتر میان مجلس و وزارت علوم بود.
وی افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این اساس بوده که فضایی آرام و سرشار از تعامل را برقرار کنیم و این یکی از کارهای مهم این معاونت بوده که در تعاملات میان وزارتخانه با مجلس و تعامل میان دانشگاه ها و وزارت علوم نقش کلیدی ایفا کرده و اختلاف نظرات و چالش ها در جو صمیمی حل و فصل شود که فکر می کنم با کمک مجموعه صادقی که با من همکاری داشتند تا حد زیادی به این مهم دست پیدا کردیم.
نصیری قیداری به جایگاه والای علم در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: برای من افتخار بزرگی است که مسیر زندگی را مبتنی بر مسیر علم و معلمی انتخاب کرده ام زیرا کار کردن در محیط های علمی نقطه درخشان و سعادتی است که نصیب انسان می شود تا از این راه به مردم خدمت کند.
نصیری قیداری از این پس به عنوان رئیس مرکز یونسکو به همکاری خود با وزارت علوم ادامه خواهد داد.
فراهنگ**9129**1027



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن