تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 31 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796804772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده ابزاري از تنگدستي يك بازيگر براي افزايش فروش فيلم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: استفاده ابزاري از تنگدستي يك بازيگر براي افزايش فروش فيلم
عيان شدن ماجراي دستفروشي يكي از بازيگران قديمي سينماي ايران با نام احمدرضا اسعدي كه سال‌ها پيش در فيلم كودكانه «پاتال و آرزوهاي كوچك» همبازي رضا كيانيان بود، به جاي آن كه موجب شكل‌گيري يك عزم جمعي براي كمك به اين هنرمند شود، عاملي براي شوآف تهيه‌كننده يكي از آثار گروه سينمايي تازه‌تأسيس شده است.
نویسنده : حامد مظفري 


عيان شدن ماجراي دستفروشي يكي از بازيگران قديمي سينماي ايران با نام احمدرضا اسعدي كه سال‌ها پيش در فيلم كودكانه «پاتال و آرزوهاي كوچك» همبازي رضا كيانيان بود، به جاي آن كه موجب شكل‌گيري يك عزم جمعي براي كمك به اين هنرمند شود، عاملي براي شوآف تهيه‌كننده يكي از آثار گروه سينمايي تازه‌تأسيس شده است.
در شرايطي كه نه فقط پيشوايان دين اسلام مرتب بر نگه داشتن حرمت مستمندان هنگام دستگيري از آنان تأكيد دارند كه كتب معارف و تعليمات ديني مقاطع مختلف تحصيلي ما پر شده از توصيه در اين باره اما متأسفانه در حمايت از بازيگري با عزت نفس چنان سوءاستفاده تبليغاتي صورت مي‌گيرد كه بيا و ببين.
در روزهاي اخير تهيه‌كننده يكي از آثار گروه سينمايي تازه‌تأسيس نشستي را با اين بازيگر داشته و قول داده كه تمام فروش فيلمش به ايشان تعلق گيرد.
در نيك بودن تصميم اين تهيه‌كننده شكي نيست اما اينكه خبر حمايتي كه گره خورده است به نام فيلم و فروش آن به همراه تصوير مظلومانه اين بازيگر در برابر تهيه‌كننده، مرتب در فضاي رسانه‌اي پخش شود چه معنايي دارد جز استفاده ابزاري از مفهومي به نام دستگيري.
جالب است كه برخي هنرمندان نيز با قرار دادن اين تصوير در صفحات اجتماعي خود مخاطبان را تشويق مي‌كنند به ديدن فيلم موردنظر بروند تا كمك بيشتري از بازيگر بخت برگشته صورت گيرد.
كمي عميق‌تر در اين ماجرا بنگريم متوجه مي‌شويم به گونه‌اي كاملاً غيرمستقيم احمدرضا اسعدي به آيكوني تبليغاتي براي كمك به فروش فيلم بدل شده است!
يادمان نمي‌رود كه انتشار گزارشي درباره دستفروشي بازيگر «ساعت خوش» در سينماژورنال در كنار همه تلخي‌هايش سبب‌ساز آن شد كه چند بانوي نيكوكاري كه نه تهيه‌كننده سينما بودند و نه حتي ربطي به عالم هنر داشتند كنار هم قرار گرفته و با هديه كردن پس‌انداز خود به اين بازيگر قدري از مشكلات وي را بكاهند. اما فكر مي‌كنيد اين هديه دادن چگونه صورت گرفت؟
اين بانوان حتي نخواستند بازيگر موردنظر نام آنها را بداند و صرفاً با يك تماس تلفني و دريافت شماره حساب، كمك خود را به وي پرداخت كردند.
از آن طرف يكي از بانوان بازيگر سينما و تلويزيون نيز بارها در پوشش يك مشتري عادي به سراغ بساط دستفروشي اين بازيگر رفته و با خريد تعداد زيادي دي.وي.دي از وي كوشيد براي چند شب هم كه شده او را با دست پر به خانه بفرستد. البته كه اين بازيگر نه به سبك هنرمندنمايان روزگار ما تصويري از خود و اين بازيگر در صفحه اجتماعي‌اش قرار داد و نه كوشيد كمك خويش را در بوق و كرناي رسانه‌ها كند.
بله، او كه مي‌خواهد كمك كند طوري به ياري مي‌شتابد كه حتي نامش را كسي نمي‌داند و او كه قصد راه‌اندازي پروپاگانداي تبليغاتي براي خود دارد وعده كمك- و نه خود كمك- را چنان فرياد مي‌زند كه همه از آن باخبر شوند.
سخن خود را با روايتي از سيدالشهدا به پايان مي‌بريم؛ همو كه اين روزها نمايش فيلمي درباره ايشان به موضوع مجادله بسياري از سينماگر گرفته تا سياستمدار بدل شده است.  مي‌گويند مردي از انصار محضر امام حسين(ع) شرفياب شد و تصميم داشت كه حاجتش را با ايشان مطرح كند. حضرت كه مي‌دانست بيان نيازهاي ايشان حتي فقط با خود وي اسباب شرمندگي‌اش را فراهم مي‌كند، به او فرمود: ‌اي برادر انصاري! آبروي خود را حفظ كن و درخواست خود را شفاهي و رو در رو مطرح نكن، بلكه حاجتت را در نامه‌اي بنويس و بياور تا من آنچه در نامه نوشته‌اي و سبب خوشحالي تو مي‌شود به خواست خدا بر آورده سازم.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن