تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819423245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 700 اثر به جشنواره شعر رضوی ارسال شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 700 اثر به جشنواره شعر رضوی ارسال شد کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تاکنون بیش از 700 اثر به جشنواره شعر رضوی امسال ارسال شده است.


فرشید فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جشنواره شعر رضوی امسال هر نفر می تواند چهار اثر متفاوت ارسال کند و ما تاکنون بیشترین آثار را از طریق سایت دریافت کرده ایم.
وی بیان کرد: در هر استان یک نفر از شعرای خوشنام را انتخاب کردیم که نماینده جشنواره در آن استان باشد و آن نماینده در حال جمع آوری اسناد و مدارک شعراست.
وی گفت: با حضور 15 نفر از شعرای بنام کشور شورای سیاست این جشنواره تشکیل شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: جشنواره سراسری شعر رضوی را امسال در دوبخش آزاد و رضوی برگزار می کنیم و یک بخش دیگر برای همه ائمه اطهار نیز می توان داشت اما تمام تمرکز ما برای اشعار رضوی است.
وی افزود: دنبال این هستیم که جوایز را حداقل تا دو برابر تقویت کنیم و همچنین برای برگزاری جشنواره با حوزه هنری کشور متحد شویم که این تفاهم نامه انعقاد خواهد شد.
فلاح گفت: می خواهیم خشت جشنواره شعر رضوی را برای سال آینده به عنوان جشنواره بین المللی شعر رضوی بر زمین بگذاریم و از همین امسال مذاکراتمان را برای حضور شخصیت هایی که برای امام رضا (ع) در سطح جهان اسلام کار علمی کرده اند شروع کرده ایم.
7436/3028



05/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن