تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820534830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عده‌اي توقع دارند فقط حرف‌هاي موافقان مذاکرات مطرح شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۵۹ب.ظ)
رئيس سازمان صداوسيما: عده‌اي توقع دارند فقط حرف‌هاي موافقان مذاکرات مطرح شود موج-رئيس سازمان صداوسيما با بيان اين که براي آگاهي عموم مردم بايد اظهارات مخالفان و موافقان توافقنامه هسته‌اي از طريق رسانه ملي انعکاس داده شود، گفت: عده‌اي توقع دارند فقط حرف‌هاي موافقان مطرح شود که اين امر رويکرد ما نبوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد سرافراز رئيس سازمان صداوسيما درخصوص رويکرد سازمان صداوسيما در پوشش و پخش روند مذاکرات هسته اي در وين گفت: پوشش رسانه ملي درخصوص انعکاس ۱۸ روز مذاکرات وين گسترده و مناسب بود؛ خبرنگاران مختلف در مصاحبه‌هاي متعدد آن چيزي را که تيم مذاکره کننده هسته اي کشورمان، رييس جمهور و بقيه اعضاي دولت مطرح کردند، به تصوير کشيدند و بنابراين صداوسيما زواياي مثبتي را که آن‌ها تشريح مي‌کردند، انعکاس مي‌داد.
رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران يادآور شد: اين رويکرد به آن معنا نيست که ديدگاه‌هاي طرف غربي و آمريکايي‌ها درباره مذاکرات منعکس نشود؛ زيرا به هر حال آن‌ها نيز اظهاراتي دارند و تهديدهايي را در قبال سياست‌هاي ايران انجام مي‌دهد که قرار نبوده از سوي صداوسيما سانسور شود.
وي تاکيد کرد: بايد مردم نسبت به اظهارات طرف غربي و نيز ديدگاه‌هاي کارشناسان داخل کشور در خصوص اين مذاکرات آگاه باشند ولي عده‌اي توقع دارند فقط حرف‌هاي موافقان مطرح شود و پوشش صداوسيما يک طرفه باشد که اين امر رويکرد ما نبوده است.
سرافراز ادامه داد: اکنون دوره‌اي است که جمع بندي مذاکرات ۱+۵ بايد در مراجع قانوني بررسي شود؛ لذا اين بررسي بايد عميق و همه جانبه باشد و در چنين دوره‌اي امکان آن نيست که صرفاً حرف‌هاي موافقان مذاکرات مطرح شود.
رييس سازمان صداوسيما در ادامه با اشاره به انتقادات اخير دولت نسبت به رويکرد صداوسيما در انعکاس نظرات مخالفان مذاکرات هسته اي، اظهار کرد: نگاهي در بين برخي از دولتيان نسبت به صداوسيما وجود دارد که معتقدند بايد آنقدر سطح توقع از صداوسيما بالا رود که اين سازمان هميشه بدهکار جلوه داده شود تا دولت به وظايف قانوني خود در قبال رسانه ملي براي تأمين بودجه آن عمل نکند؛ لذا اهداف دولت و چنين اظهاراتي سياسي بوده و واقعي نيست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن